شناسهٔ خبر: 65534643 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کیفیت و سرعت از مولفه‌های مهم در اجرای نهضت ملی مسکن است

استاندار کردستان در جلسه شورای مسکن استان با بیان این مطلب گفت: اقدامات مناسبی در حوزه تخصیص زمین برای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده، اما زمانی این کار‌ها بازتاب پیدا میکند که مردم صاحب خانه شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، زارعی کوشا بر لزوم هماهنگی بین بانکی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم تاکید کرد و افزود: هرگونه کم کاری در این زمینه قابل دفاع نخواهد بود.
الیاسی مدیرکل راه و شهرسازی استان از وضعیت مناسب تخصیص زمین به طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد وگفت: دغدغه زیادی در مورد تامین زمین وجود ندارد.
حیدری معاون سازمان بازرسی استان هم با این تذکر که اگر راه و شهرسازی قیمت زمین‌ها را بالا ببرد گفت:این قیمت‌ها در بازار آزاد نیزچند برابر خواهد شد.
سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری نیز در این جلسه اظهار کرد: واگذاری و تخصیص زمین مسکن ملی در استان به ۱۶هزار واحد رسیده وتلاش میشود این رقم تا پایان سال به ۲۱ هزار واحد برسد.
امیر حسین جمشیدنژاد با بیان اینکه کردستان در زمینه واگذاری زمین رتبه شش کشوری را دارد گفت: هفته گذشته ۲۸۶ هکتار زمین به محدوده شهر دیواندره الحاق شد و قرار است پرونده الحاق چندین هکتاردیگر نیز در سنندج و قروه برای بررسی به شورای عالی مسکن برود.

<div id="video-display-embed-code_10872731"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4172966/10872731?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما