شناسهٔ خبر: 66203070 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

وزیر خارجه انگلیس خواستار تحریم ایران از سوی گروه ۷ شد

وزیر امور خارجه بریتانیا امروز(چهارشنبه) با بیان اینکه کشورش خواهان اعمال تحریم‌های هماهنگ علیه ایران است، گفت که گروه ۷ باید پیامی بدون ابهام به ایران بدهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ دیوید کامرون، وزیر امور خارجه بریتانیا امروز(چهارشنبه) با بیان اینکه کشورش خواهان اعمال تحریم‌های هماهنگ علیه ایران است، گفت که گروه ۷ باید پیامی بدون ابهام به ایران بدهد.

وبگاه روزنامه الشرق الاوسط نوشت: «کامرون گفت واضح است که اسرائیل تصمیمی برای پاسخ به حمله ایران گرفته است و او امیدوار است که آن را به گونه ای اجرا کند که تشدید تنش را به حداقل برساند.

آیزاک هرتزوگ، رئیس‌جمهور رژیم اسرائیل پیشتر گفت که در اورشلیم با دیوید کامرون، وزیر امور خارجه بریتانیا و آلمان، آنالنا بائربوک، گفت‌وگو کرده و از جامعه بین‌الملل خواسته است که با تهدید ایران پس از حمله بی‌سابقه موشکی و پهپادی مقابله کند.

در همین رابطه همچنین ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس اعلام کرد گروه هفت کشور بزرگ صنعتی جهان در حال آماده‌سازی بسته‌ای از اقدامات هماهنگ علیه ایران در پی حملات پهپادی و موشکی تهران به اسرائیل است.

پس از حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم اسرائیل، سران گروه ۷ جلسه ای به صورت ویدئوکنفرانس برای بررسی این حمله برگزار کردند.

روز گذشته، «یسرائیل کاتز» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از ۳۲ کشور جهان درخواست کرد تا برنامه موشکی ایران را تحریم کنند و سپاه پاسداران را در زمره سازمان‌های تروریستی قرار دهند.

منبع: شفقنا

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما