شناسهٔ خبر: 66215784 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

دختر ۱۱ ساله، قاتل شد

جانشین فرمانده انتظامی شيراز از دستگيری دختر و مادری خبر داد که با چاقو خانمی را به قتل رسانده و دختر جوانش را نیز مجروح کرده بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ عبدالرضا ضربت در توضیح جزئیات این حادثه اظهار داشت: ساعت 11 شب بیست و نهم فرودین‌ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یک فقره درگيری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز اعلام و بلافاصله تيمي از ماموران انتظامي پاسگاه "کفترک" در محل حاضر شدند.


وي ادامه داد: در تحقيقات اولیه پليس مشخص شد دختر ۱۱ ساله به همراه مادر ۴۰ ساله‌اش جهت خرید لباس به یک منزل (مزون خانگی) می‌روند و پس از پرو کردن لباس مورد تمسخر از سوی فروشندگان (زن ۲۶ ساله به همراه مادر ۵۰ ساله‌اش) قرار می‌گیرند که پس از مشاجره با آنها درگیر می‌شوند.


جانشین فرمانده انتظامي شيراز ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که دختر ۱۱ ساله پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، فروشنده ۵۰ ساله را به قتل می‌رساند.


سرهنگ ضربت با بیان اینکه در ادامه درگیری، خانم مشتری ۴۰ ساله (مادر قاتل) با سلاح سرد دختر مقتول را نیز مجروح می‌کند، گفت: بلافاصله ماموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمین آغاز کردند.


این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی کرده و در کمتر از ۶ ساعت آنها را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.


وی با بیان اینکه مجروح به بیمارستان منتقل شده و در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رضایت‌بخش است، عنوان داشت: متهیمن برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.


سرهنگ ضربت عنوان کرد: عاقبت‌انديشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون مي‌تواند از وقوع جرائم اين چنينی جلوگيری کند./ فارس

برچسب‌ها:

نظر شما