شناسهٔ خبر: 66219590 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

سیلاب جان ۲ نیکشهری را گرفت

فرماندار نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۲ نفر در منطقه عشایری هنزم و زیردان این شهرستان گرفتار سیلاب شدند که پیکر بی جان آنها توسط نیروهای مردمی پیدا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، مجیب حسنی با تشریح آخرین وضعیت بارندگی در نیکشهر افزود: پس از گذشت ۴۸ ساعت از سیلاب، راه دسترسی ۱۰۰ روستا در این شهرستان همچنان بسته است.

وی ادامه داد: به دلیل مسدود بودن راه‌های روستایی و سخت گذر بودن محورهای ارتباطی ، امدادرسانی در برخی از روستاها با بالگرد انجام می شود.

فرماندار نیکشهر گفت: سیلاب در چندین نقطه از شهرستان به خطوط مخابراتی و خطوط انتقال برق آسیب وارد کرد که در حال حاضر بخش های بنت و ۱۸ روستای دهستان چاهان در خاموشی کامل و فاقد شبکه مخابراتی هستند .

وی گفت: به دلیل حجم بالای خسارت ها در حوزه راه، برق و مخابرات ، امداد رسانی به روستاه‌ها با مشکل مواجه شده و در کانون های بحرانی امداد رسانی با بالگرد انجام می شود .

حسنی در ادامه از تهدید سیلاب برای بیش از ۳۰ روستا خبر داد و بیان کرد: سیل بند حفاظتی ۱۰ روستا در نیکشهر تخریب شده است و با تشدید بارش ها و ورود سامانه های بارشی جدید وضعیت این مناطق بحرانی خواهد شد.

نظر شما