شناسهٔ خبر: 66219852 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس بسیج مهندسین استان قم:

عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی صهیونیست ها را شکست

قم-رییس بسیج مهندسین استان قم گفت: این اولین بار در تاریخ بود که ایران نسبت به جنایات رژیم اشغالگر قدس حمله نظامی به سرزمین های اشغالی داشت و این عملیات ابهت پوشالی صهیونیست ها را شکست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نیکوکلام رییس بسیج مهندسین استان قم ظهر پنجشنبه با حضور در منزل مهندس شهید «محسن صداقت» از شهدای حمله تروریستی رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه بیان کرد: شهید صداقت در یکی از رشته های مهندسی تحصیلات خود را پشت سر گذراند و در سپاه پاسداران مشغول به خدمت بود و امروز نیز جمعی از مسوولان مرتبط با حرفه مهندسی به منزل این شهید مهندس آمدند تا ضمن ابراز همدردی با خانواده شهید یاد و خاطره شهید صداقت را گرامی بدارند.

رییس بسیج مهندسین استان قم با بیان اینکه حمله رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه اشتباه بزرگ این رژیم منحوس بود افزود: در پی این حادثه بنا به دستور رهبر معظم انقلاب که فرمودند رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود، عملیات گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس اجرایی شد که موجب برهم زدن معادلات منطقه و جهان شد.

عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی صهیونیست ها را شکست

نیکوکلام گفت: این اولین بار در تاریخ بود که ایران نسبت به جنایات رژیم اشغالگر قدس حمله نظامی به سرزمین های اشغالی داشت و این عملیات ابهت پوشالی صهیونیست ها را شکست.

وی ابراز کرد: عملیات وعده صادق به قدری بازدارنده و دارای اهمیت بود که پس از آن مزدوران و حامیان رژیم اشغالگر قدس نیز عقب نشینی کردند و جرأت اقدام علیه ایران را نخواهند داشت.

رییس بسیج مهندسین استان قم اضافه کرد: حمله موشکی ایران به اسراییل در تحولات منطقه ای و جهانی نقطه عطف بوده و از این پس معادلات در این منطقه به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد.

نظر شما