شناسهٔ خبر: 66339048 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

سردار رادان در اجتماع مردم قم:

دختران بی حجاب این سرزمین دشمن نیستند / حجاب یک موضوع فرهنگی است نه امنیتی

حوزه/ فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه پشت پرده جریان‌های ضد حجاب به زودی معرفی خواهند شد، گفت: برخی دختران در خارج از کشور به صورت رایگان آموزش دیده‌اند تا مدل شوند و در جامعه بچرخند و قبح حیا و عفت و غیرت را بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار احمدرضا رادان عصر امروز در اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا به عنوان مجری طرح نور (عفاف و حجاب) که در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: مردم انقلابی مسیر سخت پلیس در اجرای طرح نور را درک کرده و حمایت خود از پلیس را اعلام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند مردم را تنها نشان دهد، مطرح کرد: مردم با همراهی خود با پلیس و آمدن به میدان توانستند تمام نقشه‌ها و تلاش‌های دشمن را بی اثر جلوه دهند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف دشمن را شکست داده است، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین این عرصه‌ها، دوران دفاع مقدس بود که ایمان، تقوا و اراده رزمندگان اسلام توانست دشمن را ناامید کند.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز رژیم صهیونیستی خود را ابرقدرت معرفی می‌کند، خاطرنشان کرد: در این شرایط نیز رزمندگان اسلام توانستند موشک‌های خود را از تمام لایه‌های دفاعی دشمن عبور داده و به زمین اسرائیل بکوبند.

سردار رادان با بیان اینکه در این مسیر باید تلاش کنیم که دو بال عفت و غیرت از مردم گرفته نشود، تصریح کرد: اگر چشم‌ مردم به بی‌حیایی عادت کند آرام آرام غیرت از آن‌ها گرفته شده و محیط برای آن‌ها عادی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دختران بی حجاب این سرزمین دشمن نیستند، تنها فریب دشمن را خورده‌اند، یادآور شد: دختران ما مادران آینده این سرزمین هستند که باید در مقابل هجمه‌های دشمن از آن‌ها صیانت کرد.

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب یک موضوع کاملا فرهنگی است و به هیچ عنوان امنیتی نیست، ابراز کرد: ما عفاف و حجاب را انتظامی و امنیتی تلقی نمی‌کنیم بلکه این موضوع یک بحث کاملا فرهنگی و اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه پشت پرده جریان‌های ضد حجاب به زودی معرفی خواهند شد، بیان کرد: برخی دختران در خارج از کشور به صورت رایگان آموزش دیده‌اند تا مدل شوند و در جامعه بچرخند و قبح حیا و عفت و غیرت را بگیرند.

سردار رادان با بیان اینکه در طرح نور به دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خود هستیم، اظهار کرد: در این طرح همچنین علیه اراذل و بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام

تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب

نظر شما