شناسهٔ خبر: 66430551 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

خبر مهم سایپا برای مشتریان ساینا S‌ دوگانه‌‌ سوز | به‌جای ساینا S دوگانه سوز، کوییک و ساینا بنزینی تحویل بگیرید | سود خریداران ساینا S‌ دوگانه‌‌ سوز چقدر؟

سایپا از مشتریان ساینا S دوگانه سوز خواسته است تا به‌جای خودرو‌های ثبت‌نامی، کوییک S با استاندارد ۸۵ گانه یا ساینا S با استاندارد ۸۵ گانه تحویل بگیرند.

صاحب‌خبر -

 این گروه از مشتریان در قالب سامانه یکپارچه خواهان خرید ساینا S دوگانه‌سوز بودند که موعد تحویل خودرو آن‌ها بهمن و اسفند ۱۴۰۲ بود. اکنون این شرایط مشتریان فراهم شده است تا به‌جای خودرو ثبت‌نامی، اتومبیل‌های دیگری را تحویل بگیرند. براساس اعلام سایپا، مشتریان یک هفته برای تکمیل وجه مهلت دارند و زمان صدور فاکتور خودرو حداکثر یک هفته پس از واریز وجه است.

سایپا از مشتریان ساینا S‌ دوگانه‌‌ سوز خواسته است تا به‌جای خودروهای ثبت‌نامی، کوییک S‌ با استاندارد 85گانه یا ساینا S‌ با استاندارد 85گانه تحویل بگیرند. این گروه از مشتریان در قالب سامانه یکپارچه خواهان خرید ساینا S‌ دوگانه‌سوز بودند که موعد تحویل خودرو آن‌ها بهمن و اسفند 1402 بود. اکنون این شرایط مشتریان فراهم شده است تا به‌جای خودرو ثبت‌نامی، اتومبیل‌های دیگری را تحویل بگیرند. براساس اعلام سایپا، مشتریان یک هفته برای تکمیل وجه مهلت دارند و زمان صدور فاکتور خودرو حداکثر یک هفته پس از واریز وجه است.

سایپا قیمت ساینا اس دوگانه‌سوز را برای مشتریان 287 میلیون و 486 هزار تومان اعلام کرده است. درهمین‌حال، کوییک S‌ با استاندارد 85گانه 298 میلیون و 884 هزار تومان قیمت دارد. ساینا S با استاندارد 85گانه نیز 340 میلیون و 196 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. درصورتی‌که پذیرش مشتری مشمول سهم تورمی شود،‌ مبلغ سهم تورمی از قیمت خودرو کسر خواهد شد.

قیمت ساینا S‌ دوگانه‌‌ سوز به پرواز درآمد

ساینا اس دوگانه‌سوز و سورن پلاس دوگانه‌سوز، تنها خودروهای دوگانه‌سوز کشور حال‌حاضر کشور به شمار می‌آیند. کمبود تنوع خودروهای دوگانه‌سوز در بازار باعث جهش قیمتی نسخه‌های دوگانه‌سوز سورن پلاس و ساینا اس شده است. به‌نظر می‌رسد ایران‌خودرو و سایپا نیز تمایلی به تولید ساینا اس و سورن پلاس دوگانه‌سوز ندارند یا آنکه به دلایلی دیگر نمی‌توانند این خودروها را به تولید برسانند.

قیمت ساینا S‌ دوگانه‌سوز در بازار آزاد هم‌اکنون از 450 میلیون تومان فراتر رفته است، درحالی‌که ساینا S اتوماتیک 500 میلیون تومان قیمت دارد. به‌عبارتی، بهای نسخه دوگانه‌سوز و نه‌چندان مجهز ساینا اس درحال نزدیک‌شدن به نسخه مجهزتر و اتوماتیک است. انتظار داریم با ادامه محدودیت‌های حوزه توزیع سوخت در کشور، قیمت خودروهای دوگانه‌سوز در بازار آزاد بازهم افزایش یابد./ انتخاب

نظر شما