شناسهٔ خبر: 66431713 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده پارلمان لبنان:

بازدارندگی رژیم صهیونیستی در برابر ایران و مقاومت بر باد رفته است

تهران- ایرنا- نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد که قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی در برابر جمهوری اسلامی ایران و مقاومت لبنان و فلسطین بر باد رفته و حزب الله به عملیات خود علیه این رژیم تا پایان جنگ در نوار غزه، ادامه خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از النشره، «حسین الحاج حسن» نماینده پارلمان لبنان گفت: تا زمانی که جنگ غزه ادامه دارد، مقاومت اسلامی لبنان به عملیات های خود در حمایت از ساکنان این منطقه و در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان ادامه خواهد داد.

وی افزود: اگر عملیات حزب الله در جنوب بی تاثیر بود، شاهد این هم ضجه و سرو صدای میانجی گران و فشارها و تهدیدات نبودیم.

این نماینده پارلمان لبنان اضافه کرد: زمانی ما به سوریه رفتیم و برخی در لبنان به سرنگونی نظام سوریه دلخوش کرده بودند، ما خطر بزرگ داعش و النصره را از لبنان دفع کردیم، درحالی که برخی خطری از جانب تروریست‌ها احساس نمی ‌کردند. در حال حاضر نیز خطری از ناحیه رژیم صهیونیستی برای لبنان را شاهد هستیم و با آن مقابله کرده و خواهیم کرد. گزینه‌های ما درست است.

وی خطاب به افرادی که در لبنان علیه مقاومت موضع گیری می‌کنند، گفت: شما همیشه گزینه های اشتباه دارید و هیچگاه با مقاومت نبودید. از دیدگاه شما، لبنان باید ضعیف مانده و متکی به خارج باشد. شما از آمریکا می‌خواهید که حامی ما باشد، در حالی که آمریکا حامی اساسی دشمن صهیونیست است.

حسین الحاج حسن تاکید کرد: آمریکا، انگلیس و کشورهای غربی و عربی همگی تلاش کردند که مانع از حملات یمنی‌ها به کشتی‌های رژیم صهیونیستی شوند اما نتوانستند. این در عراق و سوریه نیز رخ داد. پس از حمله این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق، بیشتر کشورهای دنیا با محکوم کردن حمله مخالفت کردند، در حالی که حمله در روز روشن به ساختمان کنسولگری انجام شد که طبق معاهدات بین المللی باید مصونیت داشته باشد.

وی ادامه داد: قدرت بازدارندگی دشمن صهیونیست در برابر جمهوری اسلامی ایران و نیز در برابر مقاومت لبنان و غزه بر باد رفته و محور مقاومت با آن در حال جنگ است. دشمن با همه امکانات نظامی و تکنولوژی در تحقق دستاورد طی هفت ماه ناکام مانده است.

این نماینده پارلمان لبنان بیان کرد: مهم‌تر از این، از بین رفتن اعتماد صهیونیست ها به ارتش رژیم اسرائیل است که نتایج آن را در استفعای ژنرال‌های ارشد ارتش این رژیم شاهد هستیم.

نظر شما