شناسهٔ خبر: 66431830 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فرصت‌امروز | لینک خبر

آرامش بازار و قیمت خودرو به هم ریخت

صاحب‌خبر -

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 پس از دو هفته رکود و افت ناچیز قیمت ها، سرانجام افزایشی شد. از صبح امروز اغلب محصولات داخلی و مونتاژی رشد قیمت دارند و در برخی موارد یک خودرو وارداتی همانند هونگچی H5، بالغ بر 90 میلیون تومان گران تر شده است. روز گذشته نرخ ارز در بازار آزاد افزایش یافت و همین موضوع باعث شد تا قیمت خودرو بلافاصله دچار رشد قیمت شود.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی، رشد چند درصدی نسبت به روز گذشته دارد.

آرامش بازار و قیمت خودرو به هم ریخت

کوییک S دنده ای یکی از هاچ بک های اقتصادی سایپاست که نسبت به روز گذشته چهار میلیون تومان گران تر شده و با 436 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

شاهین G استاندارد جزو معدود محصولات شرکت سایپا به شمار می رود که از ابتدای امروز هفت میلیون تومان رشد قیمت دارد و با 747 میلیون تومان به فروش می رسد.

پژو 207i دنده ای یکی از رکوردداران افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی به شمار می رود که با رشد 20 میلیون تومانی نسبت به ابتدای روز، به نرخ 756 میلیون تومان رسید.

دنا پلاس توربو اتوماتیک که روز گذشته رکورددار افت قیمت در بازار داخلی بود، امروز رکورد رشد قیمت را زد و 45 میلیون تومان افزایش یافت. این خودرو هم اکنون با یک میلیارد و 185 میلیون تومان معامله می شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی هم از صبح امروز صعودی گزارش می شود.

جک J4 آپشنال یکی از ارزان ترین محصولات کرمان موتور محسوب می شود که از صبح امروز 13 میلیون تومان گران تر شد و به 840 میلیون تومان رسید.

ام وی ام X33 کراس اتوماتیک جدیدترین کراس اوور اقتصادی مدیران خودرو است که رشد 20 میلیون تومانی را به ثبت رساند و با یک میلیارد و 275 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

فیدلیتی پرستیژ هفت نفره که محصول جدید گروه بهمن به شمار می رود، تنها در یک روز توانسته 60 میلیون تومان گران تر شود و رکورد رشد قیمت محصولات مونتاژی را نصیب خود کند. این خودرو هم اکنون با دو میلیارد و 570 میلیون تومان معامله می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

برچسب‌ها:

نظر شما