شناسهٔ خبر: 66434593 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

در بازدید مدیران ارشد IPMI از ایزوایکو مطرح شد:

تاکید بر همکاری شرکت‌های IPMI و ایزوایکو در اجرای طرح‌های حوزه پیمانکاری شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران

در دیدار مدیران ارشد IPMI از مجموعه ایزوایکو، بر همکاری شرکت‌های IPMI و ایزوایکو در اجرای طرح‌های حوزه پیمانکاری تاکید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت و به نقل از روابط عمومی ایدرو، مدیران IPMI در این بازدید،از بخش‌های مختلف ایزوایکو شامل سیستم‌های مختلف مدرن از آبگیری شناور، کارگاه‌های مختلف طراحی، برش و ساخت قطعات مختلف شناور، کارگاه‌های رو باز ساخت سکوهای نفت و گاز و آشنایی با روند ساخت و حمل این سکوها و شهرک تخصصی صنایع دریایی ایزوایکو دیدن کردند.

مدیرعامل شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی ایران (IPMI) به‌همراه جمعی از مدیران ارشد این شرکت با حضور در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مجتمع، در نشست مشترکی با مدیرعامل و مدیران ارشد ایزوایکو در راستای ایجاد و چشم‌اندازهای همکاری مشترک بحث و تبادل نظر کردند.

«وحید خاوئی» مدیرعامل شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی ایران در پایان این بازدید گفت: مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران و شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی ایران به عنوان دو شرکت هم گروه و هم خانواده، پیش از این در پروژه‌های توسعه میدان گازی پارس جنوبی همکاری‌های موفقی با یکدیگر داشتند، از همین‌رو بنا داریم بعد از بازدیدها و بررسی های لازم بتوانیم زمینه‌های همکاری در پروژه‌های پیش‌رو در زمینه نفت و گاز و دیگر زمینه‌های صنعتی را گسترش دهیم.

«سلمان ضربی» مدیرعامل ایزوایکو نیز گفت: قطعاً این دید و بازدیدها و شناخت از ظرفیت‌های یکدیگر می‌تواند در کاهش هزینه‌های آتی پروژه‌ها و افزایش ارزش افزوده و خلق ارزش برای سازمان‌های مطبوع‌مان باشد.

«وحید خاوئی» مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره و «سیدرضا مفیدی» رئیس هیات مدیره شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران (IPMI) به همراه جمعی از مدیران ارشد این شرکت با حضور در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ISOICO) ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مجتمع صنعتی جلسه مشترکی در راستای تحقق تدابیر دولت در جهت مولدسازی و هم‌افزایی مجموعه‌ های صنعتی به‌ویژه بخش دولتی، زمینه‌های همکاری مشترک را بررسی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما