شناسهٔ خبر: 66438008 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه هنری | لینک خبر

با امضای تفاهم‌نامه بین مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و موسسه فرهنگی هنری سرو امید؛

ششمین جشنواره نقالی و پرده‌خوانی غدیر با رویکردی متفاوت برگزار می‌شود

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی و موسسه فرهنگی هنری سرو امید به تازگی تفاهم‌نامه‌ای به امضا رسانده تا ششمین جشنواره نقالی و پرده خوانی غدیر(نقالان علوی) به شکل کامل و جامع‌تری از ۱ تا ۵ تیرماه برگزار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، در جلسه ای با حضور آقایان کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، دکتر سید محمدجواد جلالی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری سرو امید، استاد داوود فتحعلی بیگی مدرس و پیشکسوت نمایش های آئینی، محمد علی ناطق الاسلام مدیر آموزش موسسه سرو امید و حسین ظاهری مدیر دفتر تعزیه و نمایش‌های آیینی برگزار شد، تفاهم نامه همکاری برگزاری ششمین جشنواره نقالی غدیر به امضاء رسید.

موارد مورد توافق همکاری‌های مشترک به قرار ذیل است:

همکاری و تعامل در امر آموزش، تولید و اجرای نقالی و پرده خوانی

همکاری در برگزاری نمایشگاه و کارگاه های علمی و عملی پرده‌های نقاشی قصص دینی و مذهبی

برگزاری کارگاه های آموزش نقالی و پرده‌خوانی ویژه طلاب و...

ششمین جشنواره نقالی و پرده‌خوانی غدیر با رویکردی متفاوت برگزار می‌شود

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی و موسسه فرهنگی هنری سرو امید در ششمین دوره از جشنواره نقالی و پرده خوانی غدیر(نقالان علوی) رویکرد متفاوتی را در نظر گفته‌اند و تصمیم دارند به شکل گسترده‌تری به بحث آموزش و پژوهش وارد شوند.

این دوره از جشنواره نقالی و پرده‌خوانی غدیر گسترده‌تر از ادوار گذشته خواهد بود و چندین بخش از جمله بخش طلاب به این رویداد اضافه شده است. همچنین قرار است بخش پژوهش و طومارنویسی با حمایت بیشتری برگزار می‌شود.

فراخوان ششمین جشنواره نقالی و پرده خوانی غدیر(نقالان علوی) به زودی منتشر خواهد شد و این رویداد هنری همزمان با دهه ولایت که از عید قربان تا عید غدیر و مصادف با ۱ تا ۵ تیرماه است، برگزار می‌شود.

ششمین جشنواره نقالی و پرده‌خوانی غدیر با رویکردی متفاوت برگزار می‌شود

نظر شما