شناسهٔ خبر: 66442861 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

نخستین جلسه هیئت راهبردی پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه در سال ۱۴۰۳ تشکیل شد

زهرا محمدی

مدیرپایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه، از تشکیل اولین جلسه هیئت راهبردی ایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه به منظور بررسی‌های تخصصی و کارشناسی پروژه پلان مدیریت مجموعه، پلان مدیریت بحران و بررسی برنامه‌های عمرانی و فرهنگی در سال ۱۴۰۳ خبر داد.  

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، ابوالفضل عالی روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ گفت: اولین جلسه هیئت راهبردی پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه از ساعت ۸ تا ۱۳ در اتاق جلسات اداره کل میراث‌فرهنگی استان زنجان با حضور اعضا متشکل از مدیرکل استان، اعضای شورای راهبردی و تعدادی از کارشناسان در رشته‌ها و گرایشات تخصصی تشکیل شد.  

مدیرپایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه در این جلسه افزود: در نخستین جلسه هیئت راهبردی پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه در سال ۱۴۰۳ به منظور بررسی‌های تخصصی و کارشناسی پروژه پلان مدیریت مجموعه، پلان مدیریت بحران و بررسی برنامه‌های عمرانی و فرهنگی تشکیل شد.  

او تصریح کرد: در این جلسه با حضور اعضاء اختصاص اعتبارات برای بحران ها، اجرای طرح، تشکیل گروه‌های آموزشی، نگارش سند بحران، ارتباط با نهادهای مردم نهاد، بکارگیری استراتژی‌های مدیریت بحران، آموزش به دستگاههای خدمات رسان و کارکنان گنبد سلطانیه در زمان بحران مطرح شد.  

عالی با تاکید بر ضرورت و اهمیت تشکیل جلسات هیئت راهبردی گفت: تشکیل جلسات هیئت راهبردی در راستای محافظت اصولی با رعایت استانداردهای مطرح جهانی در عرصه حفاظت فنی و روش‌های تخصصی مرمت و حفاظت گنبد سلطانیه بسیار اهمیت دارد.  

در پایان جلسه همزمان با شهادت استاد مطهری و روز معلم از اعضای هیئت علمی عضو شورای راهبردی با تقدیم لوح و هدیه تقدیر شد.

نخستین جلسه هیئت راهبردی پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه در سال ۱۴۰۳ تشکیل شد

انتهای پیام/

نظر شما