شناسهٔ خبر: 66443021 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه بیرجند:

برگزاری نشست‌های تبیینی عفاف و حجاب در مدارس همزمان با هفته معلم

حجت الاسلام ارمغان گفت: یکی از محوری‌ترین برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در بسیج؛ نشست‌های تبیینی و گفتگومحور با موضوع عفاف و حجاب و کرامت زن اسنگت که در طول این هفته در دبیرستان‌ها و مدارس شهرستان بیرجند برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام حسن ارمغان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با گرامیداشت روز معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهر گفت: یکی از مسائل مهم در سپاه معنویت است که این نیرو را از سایر نیرو‌های مسلح در جهان متمایز کرده است.

وی عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های استاد مرتضی مطهری زمان شناسی بود که این استاد بزرگ بر اساس این ویژگی سخنرانی و کتاب تالیف می‌کرد.

حجت الاسلام ارمغان گفت: سالروز شهادت شهید استاد مرتضی مطهری به عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه و از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت با عنوان هفته عقیدتی سیاسی در بسیج نامگذاری شده که به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی در سطح رده های بسیج ناحيه مقاومت بسیج بیرجند در حال برگزاری است.

وی افزود: دیدار با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، تجلیل از مربیان و رابطین عقیدتی و سیاسی در بسیج، برگزاری نشست‌های روشنگری، بصیرتی و جهاد تبیین در پایگاه‌های بسیج، غبارروبی گلزار شهدای شهر بیرجند از جمله‌ برنامه‌های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند؛ نواختن زنگ انشای مطهر و زنگ سپاس معلم در سطح مدارس شهرستان، حضور در نماز جمعه به همراه مربیان عقیدتی، سیاسی و برگزاری حلقه‌های صالحین در سطح حوزه‌ها و پایگاه های مقاومت بسیج بیرجند را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی برشمرد.

وی افزود: یکی از محوری‌ترین برنامه‌های این هفته برگزاری نشست‌های تبیینی و گفتگومحور با موضوع عفاف و حجاب و کرامت زن در دبیرستان‌ها و مدارس بیرجند است.

انتهای پیام/

نظر شما