شناسهٔ خبر: 66444358 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد؛

اهمیت کادرسازی و تربیت نیروهای متخصص در آموزش و پرورش

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر اهمیت کادرسازی و تربیت نیروهای متخصص و متعهد در آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: نگاه تربیتی و معنوی زیرساخت نظام آموزشی کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان سمنان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم بر اهمیت کادرسازی و تربیت نیروهای متخصص و متعهد در آموزش و پرورش تاکید کرد.

وی با بیان اینکه نگاه تربیتی و معنوی باید زیرساخت اصلی نظام آموزش و پرورش است، افزود: گاهی بیان یک کلمه توسط یک معلم می‌تواند سرنوشت دانش‌آموز را تغییر دهد و لذا لازم است که نیروهای متخصص به مجموعه آموزش و پرورش جذب شوند.

امام جمعه سمنان «دشمن شناسی» را ویژگی بارز شهید مطهری دانست و تاکید کرد: مطهری منشأ تحولات بزرگ فکری در جامعه اسلامی بود

مطیعی خواستار تداوم راه شهید مطهری توسط معلمان به خصوص معلمان آینده استان سمنان شد و افزود: زمان‌شناسی و نیازسنجی از دیگر ویژگی‌های بارزی بود که در وجود شهید مطهری می‌توانستیم آن را ببینیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اهمیت شعار سال ۱۴۰۳ گفت: از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان انتظار می‌رود دیدگاه و تحلیل خود را نسبت به موضوع شعار سال ارائه کنند.

نظر شما