شناسهٔ خبر: 66444756 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزاری محفل شعر «طوفان‌الاقصی» در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دمشق / فیلم

دمشق- ایرنا- محفل شعر با عنوان «از طوفان الاقصی تا وعده صادق و تحولات منطقه ای و بین المللی پس از آن» همزمان با تحولات غزه و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در دمشق برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از دمشق، محفل شعر با عنوان «از طوفان الاقصی تا وعده صادق و تحولات منطقه ای و بین المللی پس از آن» در حمایت از عملیات «طوفان الاقصی» و مبارزات مردم فلسطین و غزه به میزبانی رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه برگزار شد.

در این مراسم «حمیدرضا مختص آبادی» رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه و «محمد البحیصی» رئیس گروه دوستی ایران و فلسطین در این کشور و نیز شاعرانی از سوریه و فلسطین حضور داشتند.

جمعی از علاقمندان و شاعران سوری و فلسطینی در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران گردهم آمدند تا در این محفل شعر شرکت و تاکید کنند که رژیم جعلی صهیونیستی جایی در منطقه ندارد.

حاضران در این محفل تصریح کردند تظاهرات مردم در شهرهای مختلف جهان در حمایت از غزه نشان داد که خواسته های ملت مظلوم فلسطین فراموش نمی شود و این اقدام طلیعه آغاز تسریع سقوط رژیم اسراییل خواهد بود.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند. از آن زمان نزدیک به هفت ماه می‌گذرد و رژیم صهیونیستی در این مدت نتوانسته به هیچ یک از اهداف خود دست یابد و تنها دستاورد نتانیاهو، کشتار بیش از ۳۴ هزار غیرنظامی بیگناه بوده است.

نظر شما