شناسهٔ خبر: 66445464 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

دربی کرمان برنده نداشت؛ تساوی مس مقابل گل‌گهر

تهران- ایرنا- دیدار تیم‌های مس‌رفسنجان و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، دیدار تیم‌های مس‌رفسنجان و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهدای مس برگزار شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مسی‌ها تحت هدایت محرم نویدکیا روند خیلی خوبی در نیم‌فصل دوم دارند و به دنبال ادامه موفقیت‌های خود بودند. شاگردان مارینوس اوزونیدیس در تیم گل‌گهر نیز برای جبران نتایج اخیر، انگیزه بالایی برای دربی کرمان داشتند.

شاگردان محرم نویدکیا بازی را بهتر آغاز کردند اما محمدرضا اخباری با واکنش‌های خوبی که داشت اجازه نداد تا مس‌رفسنجان به گل برسد. بر خلاف جریان بازی این گل‌گهر بود که موفق شد در دقیقه ۲۸ توسط سعید سحرخیزان به گل اول دست پیدا کند. ارسال زیبا روبرتو تورس در محوطه جریمه مس با ضربه سر تماشایی سحرخیزان وارد دروازه حامد لک شد.

سرانجام فشار حملات مس در دقیقه ۶۱ جواب داد. ارسال سعید واسعی از روی نقطه کرنر با ضربه سر فرشید باقری تبدیل به گل اول مس شد و اجازه نداد اولین شکست مس در نیم فصل دوم رقم بخورد.

با این نتیجه تیم فوتبال گل‌گهر با ۳۵ امتیاز در تبه ششم قرار گرفت و در مقابل مس رفسنجان با ۳۱ امتیاز در رتبه نهم ایستاد.

تیم داوری: سیدرضا مهدوی کمک‌ها: امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی و احسان اکبری ناظر: علیرضا کهوری

ترکیب ابتدایی مس‌رفسنجان:

حامد لک، محمد نژاد مهدی،رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان(۲۰- عرفان شهریاری)، سعید واسعی، محمد مهدی محبی و سجاد شهباززاده.

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب ابتدایی گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری،سامان فلاح، ابوالفضل رزاق‍پور، مهدی تیکدری، علیرضا کوشکی،بهنام برزای، احمدرضا زنده روح، علیرضا علیزاده، قائم اسلامی‌خواه، روبرتو تورس و سعید سحرخیزان.

سرمربی: مارینوس اوزونیدیس

نظر شما