شناسهٔ خبر: 66445883 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان:

دولت سیزدهم با همه توان درصدد رفع مشکلات مردم است 

آستارا- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان گفت: دولت سیزدهم با همه توان در راستای رفع مشکلات مردم گام برمی‌دارند و از هیچ اقدامی فرو گذار نخواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد براتی عصر روز چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح بلوار شورای شهرستان آستارا اظهار کرد: دولت مردمی سیزدهم در مدت کوتاهی از شروع خود می‌گذرد با همه توان به پای کار آمده و توانسته است کارهای بزرگ و تاثیر گذاری انجام دهد که سال‌ها روی زمین مانده بود.
وی افزود: ساخت ۲ میلیون مسکن‌ محرومین در مدت دوسال و رساندن آن به چهار میلیون تا ۲ سال آینده و همچنین ارتقای رتبه معلمان که ۱۱ سال روی زمین مانده بود از جمله اقدامات دولت سیزدهم است.
معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری گیلان ادامه داد: در دولت سیزدهم در استان گیلان نیز اقدامات بزرگ و خوبی صورت گرفته است که مدت زمان طولانی روی زمین مانده بود و مردم سال‌ها چشم انتظار آن بودند.
براتی بیان کرد: با توجه به نامگذاری امسال باید بتوانیم اقدامات خود را به صورت جهشی انجام دهیم تا مردم بصورت عملی و ملموس آن را در زندگی و روزمره خود ببیند.
وی تاکید کرد: مدیران و خادمین مردم باید نشان دهند که در کنار مردم و مخصوصا خانواده‌ شهدا هستند و در جهت رفع مشکلات آنها اقدام می‌کنند.
براتی خاطر نشان کرد: اگر برای خدا کار شود دیگر نیازی با انعکاس آن در بین مردم نیست که بخواهیم تبلیغات کنیم که جلوه توجه کنیم.
در ادامه مراسم شهردار شهر آستارا اظهار کرد: پروژه بلوار شورا مدت بیش از دوسال تصویب و نامگذاری شده بود و اقدام عملی صورت نگرفته بود.
میثم الوان پور افزود: با پیگیری‌های انجام شده در مدتی که مسولیت شهرداری را پذیرفتم این پروژه را شروع به اقدام عملی کردیم و توانستم به سرعت آن را به سرانجام برسانیم.
وی ادامه داد: این بلوار در متراژ ۳۵۰ متر و هزینه ای بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال در مدت ۲ سال به بهره برداری رسید.
شهردار آستارا خاطر نشان کرد: بلکه پریان که توسط افرادی غصب شده بود و به دولت برگردانده شد را به مکان مناسبی برای مردم تبدیل خواهیم کرد.

نظر شما