شناسهٔ خبر: 66446089 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

آفند و پدافند بسیار مهم

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: محمد ایمانی، در کانال تلگرامی خود نوشت:

تفاوت رسانه های ما با بی بی سی و صدای آمریکا و اینترنشنال و رادیو فردا در چیست؟

ما نسل کشی بیش از ۴۰ هزار انسان بی گناه و آوارگی دو میلیون نفر با بمب های مدعیان حقوق بشر را نشان می دهیم؛ آنها همین خبر اول دنیا را، تا بتوانند سانسور می کنند و به جایش سند جعل می کنند تا بگویند دختری (در یک خانواده از هم پاشیده) که دو سال پیش خودکشی کرده، مورد تجاوز قرار گرفته است!

ما یکی از هزاران تصویر جنایت و سرکوب سازمان یافته در سرزمین های اشغالی و پایتخت های غربی را بازنمایی می کنیم، آنها سند جعل می کنند تا سپاه پاسداران را جای متهم بنشانند؛ سپاه ضد تروریسمی که داعش و اسرائیل را زمینگیر کرد.

ما توانستیم صدها موشک و پهپاد را از فراز پدافند آمریکا، انگلیسفرانسه و اسرائیل، به پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی بکوبیم؛ آنها نتوانستند و جرئت نکردند پاسخ بدهند؛ چون می داستند که ایران، نوک کوه یخ توانمندی هایش را نشان داده و آماده شخم زدن تل آویو و حیفا و دیموناست.

ما، دست مان از تصاویر تازه به تازه جنایت آنها پر است؛ و آنها، دست شان خالی است. تهی از گفتمان و معنا و جذابیت و الهام بخشی.

فقط می ماند یک مطلب مهم که رهبر انقلاب در تاریخ ۱۴۰۳/۱/۶ نسبت به آن توجه دادند:

"امروز در دنیا چالش‌ها و درگیری‌ها، چالش‌های رسانه‌ای است. رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد و هواپیما در عقب راندن دشمن تاثیر می‌گذارند و دلها و ذهن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهند. هر کس رسانه قوی‌تر داشته باشد در اهدافی که دارد موفق‌تر خواهد بود".

همان گونه که به قدرت افزایی در دو بخش آفند و پدافند نظامی اهمیت داده و پیروزی های معجزه آسا به دست آورده ایم، باید در آفند و پدافند رسانه ای هم جدیت بیشتری به خرج بدهیم؛ به ویژه نسبت به رسانه هایی که در داخل قلمرو سرزمینی مان، عینا از روی دست BBC و VOA کپی می کنند یا برای آنها سوژه می سازند/ جعل می کنند.

نباید اجازه داد دشمن در عمق سرزمینی ما پایگاه رسانه ای دست و پا بکند. گاهی کاری را F35 های دشمن از انجامش ناتوانند، به عناصر نفوذی می سپارند تا کوادکوپتری را سر هم کنند یا به اسم مهندس مکانیک، ویروس استاکس نت را به تاسیسات نظنز ببرند و انفجار و خرابکاری ترتیب دهند.

برخورد با رسانه های جاعل و دروغ پراکن در داخل که به رسانه های اصلی سیا و موساد و ام آی سیکس ضریب می دهند یا خوراک تهیه می کنند، همان قدر مهم است که ساختن و داشتن و به کار بستن قوی ترین پدافند ها در مقابل اقدام نظامی دشمن.

نظر شما