شناسهٔ خبر: 66446101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی:

دیدار مجموعه سپاه فتح با آیت الله ملک حسینی + ( تصاویر )

مجموعه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، پیش از ظهر امروز و به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، سردار مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح، سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح و جمعی از فرماندهان نواحی مقاومت بسیج استان و دیگر مسئولان سپاه فتح با آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت و گو کردند.

در ابتدای دیدار فرمانده سپاه فتح استان گزارشی از روند اقدامات و فعالیت هایی که برای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد انجام و یا در حال انجام است ارایه دادند.

سردار خرم دل گفت: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد 32 کمیته تخصصی در حوزه های مختلف آموزش، فرهنگی، و ... تشکیل و همه کسانی که در دوران دفاع مقدس نقش داشتند را پوشش دادیم و برای همه اقشار اجلاسیه های جداگانه ای برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: هشت اجلاسیه در سطح شهرستان ها و 12 اجلاسیه نیز در مرکز استان برگزار می شود و تاکنون نیز دو اجلاسیه در شهرستان های گچساران و کهگیلویه برگزار شده و سومین اجلاسیه نیز فردا با حضور سردار فدوی جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در باشت اجرایی می شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: سمت و سوی برنامه های دومین کنگره ملی شهدای استان به سمتی است که نسل دهه 80 و 90 پای کار باشند و هم اینک گروه های مختلف هنری با حضور همین قشر در اجلاسیه های شهدا برنامه اجرا می کنند و پیوستگی نسلی نیز اتفاق می افتد.

وی با بیان اینکه در کنار هر اجلاسیه نمایشگاه نیز پیش بینی شده است، گفت: در مجموع دو هزارو 500 یادواره شهدای محلی و خانگی در استان در حال اجراست که بخشی نیز در سال گذشته به انجام رسید.

سردار خرم دل ابراز داشت: در بحث جهاد تبیین در مدارس ، دانشگاه ها، مساجد و سایر اماکن کارهای خوبی در حال انجام است .

وی گفت: 200 جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس نیز در دست تدوین و تولید است که ماندگار خواهد شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: 93 سوژه دفاع مقدس از جمله شهید زرین و شهید طیب را شناسایی کرده ایم و قرار است روی این سوژه ها برنامه ها فاخری تولید شود.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی شهید طیب با حضور عوامل و بازیگران مطرح کشور ساخته می شود و امیدواریم به جشنواره فیلم فجر برسد و سایر سوژه ها نیز در قالب کلیپ و مستند تولید خواهند شد.

سردار خرم دل ابراز داشت:در برنامه فصل شیدایی نیز عوامل و هنرمندان برجسته روایتی از خلقت آدم تا به امروز را به صورت هنرمندانه در استان اجرا می کنند و پیش بینی ما این که در هر برنامه بیش از هشت هزار نفر شرکت کنند.

فرمانده سپاه فتح بازدید از خانواده دو هزار شهید استان و اهدای تابلو فرش تمثال شهدا به آنها از دیگر برنامه های کنگره ملی شهدا در استان است ضمن اینکه تابلوی شهدای هر شهر نیز در ورودی همان شهر نصب می شود.

وی در پایان گفت: دوهزار سری جهیزیه به نیت دوهزار شهید استان نیز به زوج های جوان نیازمند اهدا می شود.

سپاه برای انقلاب و نظام مایه آبرو و عزت است

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به میهمانان و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، گفت: سپاه برای انقلاب و نظام مایه آبرو و عزت است.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در ادامه رهنمودها و توصیه هایی به مسئولان سپاه کرد.

عکس یادگاری با آیت الله ملک حسینی پایان بخش این برنامه بود.

دیدار مجموعه سپاه فتح با آیت الله ملک حسینی + ( تصاویر )دیدار مجموعه سپاه فتح با آیت الله ملک حسینی + ( تصاویر )دیدار مجموعه سپاه فتح با آیت الله ملک حسینی + ( تصاویر )دیدار مجموعه سپاه فتح با آیت الله ملک حسینی + ( تصاویر )دیدار مجموعه سپاه فتح با آیت الله ملک حسینی + ( تصاویر )دیدار مجموعه سپاه فتح با آیت الله ملک حسینی + ( تصاویر )دیدار مجموعه سپاه فتح با آیت الله ملک حسینی + ( تصاویر )دیدار مجموعه سپاه فتح با آیت الله ملک حسینی + ( تصاویر )دیدار مجموعه سپاه فتح با آیت الله ملک حسینی + ( تصاویر )دیدار مجموعه سپاه فتح با آیت الله ملک حسینی + ( تصاویر )دیدار مجموعه سپاه فتح با آیت الله ملک حسینی + ( تصاویر )دیدار مجموعه سپاه فتح با آیت الله ملک حسینی + ( تصاویر )دیدار مجموعه سپاه فتح با آیت الله ملک حسینی + ( تصاویر )دیدار مجموعه سپاه فتح با آیت الله ملک حسینی + ( تصاویر )دیدار مجموعه سپاه فتح با آیت الله ملک حسینی + ( تصاویر )دیدار مجموعه سپاه فتح با آیت الله ملک حسینی + ( تصاویر )دیدار مجموعه سپاه فتح با آیت الله ملک حسینی + ( تصاویر )دیدار مجموعه سپاه فتح با آیت الله ملک حسینی + ( تصاویر )دیدار مجموعه سپاه فتح با آیت الله ملک حسینی + ( تصاویر )دیدار مجموعه سپاه فتح با آیت الله ملک حسینی + ( تصاویر )

 

نظر شما