شناسهٔ خبر: 66446118 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حجت الاسلام حسنی:

جلسات اخوت با هدف همدلی و برادری برگزار می‌شود

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: جلسات اخوت با هدف همدلی و برادری برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علی حسنی در جلسه اخوت کارکنان سپاه ناحیه همدان اظهار کرد: جلسات اخوت با هدف همدلی و برادری برگزار می‌شود.

وی افزود: از منظر شرع اصلاح بین مردم آن قدر اهمیت دارد که برخی از محرمات که گناه کبیره است به خاطر آن جایز شمرده شده به عنوان مثال دروغ گفتن که از گناهان کبیره است اگر باعث اصلاح بین دو نفر شود جایز شمرده شده است و در مقابل، بیان حرف راستی که موجب فساد می‌شود، جایز نیست و این نشان دهنده اهمیت اصلاح، بین مردم در نظر شرع مقدس است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه باید اخوت و همدلی با یکدیگر را بسیار جدی بگیریم، با اشاره به بیانات امیرمومنان علی(ع) ابراز کرد: دروغ همه چیز را تباه می‌کند، هرگز به کسی که دروغ می‌گوید اعتماد نکنید و هرگز به کسی که به شما اعتماد کرده دروغ نگویید.

وی ضمن تبریک هفته معلم عنوان کرد: تا وقتی آموزش و پرورش، مدارس، معلمان و مربیان تربیتی ما و کسانی که در مباحث تربیتی فعال هستند، نتوانند نسلی را که دروغ می‌گوید، افترا می‌زند، قانون‌شکنی می‌کند و به حقوق دیگران تجاوز می‌کند تربیت کند نمی‌تواند خود را موفق بداند.

حسنی با بیان اینکه بعضی اوقات برای توجیه کارها می‌گویند اکثر مردم این کار را می‌کنند، گفت: بندگان صالح از افراد قلیل و اندک هستند و زیاد بودن معیار حق بودن نیست، بنابراین حواسمان باشد چراکه طبق روایات آخرالزمان عده کمی بر دین حق ثابت قدم می‌مانند و گمراه نمی‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما