شناسهٔ خبر: 66446121 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه آق قلا:

کار معلمی علاوه بر آموزش، تربیت است/هفته عقیدتی سیاسی فرصت مناسبی برای شناساندن تفکر شهید مطهری است

سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج فرصت مغتنم و بسیار خوبی برای شناساندن اندیشه‌های این متفکر برجسته به نسل سوم انقلاب است.

صاحب‌خبر -

کار معلمی علاوه بر آموزش، تربیت است/هفته عقیدتی سیاسی فرصت مناسبی برای شناساندن تفکر شهید مطهری است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه شهرستان آق قلا در مراسم بزرگداشت شهید مرتضی مطهری در محل یادمان شهدای گمنام گفت: ما در هفته ای هستیم که شهادت علامه شهید مرتضی مطهری در آن قرار دارد و به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسبج و هفته معلم نامگذاری شده است .

وی افزود: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج فرصت مغتنم و بسیار خوبی برای شناساندن اندیشه‌های این متفکر برجسته به نسل سوم انقلاب است.

مصطفی لو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات وعده صادق گفت : همگان در این عملیات غرور آفرین دیدند که چگونه رژیم صهیونسیتی تنبیه شد و پس از گذشت چندین روز هنوز آنها نتوانسته اند کمر راست کنند و موضع گیری مناسبی در خصوص دفاع از خود داشته باشند چون خودشان هم فهمیده اند دیگر آن امنیت روانی را در منطقه ندارد.

فرمانده سپاه آق قلا تصریح کرد: در پایان با تبریک روز معلم به تمامی فرهنگیان ،مربیان سپاه وبسیج گفت این عزیزان نسلی را تربیت می‌کنند که انشاالله فهیم ،ولایتمدار و پرچمدارانی شایسته برای دفاع از خون تمامی شهیدان انقلاب اسلامی خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما