شناسهٔ خبر: 66446786 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

امام جمعه کرمان:

جهان در موقعیت حساسی قرار دارد/ عملیات وعده صادق در طول تاریخ ایران بی‌نظیر است

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به احترام و افتخار به عملیات تاریخی سپاه گفت: این عملیات نه فقط برای قرن ما که در طول تاریخ ایران بی‌نظیر است و سابقه ندارد این چنین قدرت نمایی با منطق و با حساب اتفاق بیفتد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت السلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در نشست حکمت مطهر که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و همچنین بزرگداشت مقام استاد شهید مرتضی مطهری برگزار شد؛ گفت:احترام به معلم به قدری بالاست که امیرالمومنین (ع) فرمودند: "اگر کسی به من حرفی بیاموزد مرا بنده خود کرده است " این نگاه بالنده و برتر اسلام به موضع تعلیم و تربیت است، لذا کسانی که در کرسی تعلم قرار می‌گیرند و آن‌هایی که در کرسی تعلم قرار می‌گیرند، هر دو باید به حقوقی که اسلام برای هر بخش در نظر گرفته است کامل توجه کنند.

وی افزود: بحث تعلیم و تربیت بحث بسیار مهم و ارزشمندی در نگاه دینی است.

او با اشاره به احترام و افتخار به عملیات تاریخی سپاه؛ عنوان کرد: این عملیات نه فقط برای قرن ما که در طول تاریخ ایران بی‌نظیر است و سابقه ندارد این چنین قدرتنمایی با منطق و باحساب اتفاق بیفتد.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان در ادامه گفت:جمع شما پاسداران جمعی است که سهم عمده مال شماست و شما پاسداران انقلاب این افتخار را تحت فرماندهی مقام معظم رهبری و با رویکرد و جهت ولایی و اهل بیتی در طول تاریخ ثبت کرده‌اید و تاریخ ایران را برای همیشه درخشان کردید و کاری که سپاه انجام داد بعد‌ها در مورد آن کتاب‌ها خواهند نوشت و هرچه جلوتر برویم زوایای آن مشخص‌تر خواهد شد و نه تنها برای نسل فعلی که نسل‌های بعد از ما هم به آن افتخار خواهند کرد.

وی افزود: ما در یک موقعیت بسیار حساس قرار داریم که نه تنها فقط ما که دنیا در موقعیت حساسی قرار دارد.

او اظهار داشت: تغییر و تحول در دنیا سرعتش فوق العاده بالاست و همه علت‌های تغییر و تحول حتی دست کسانی که می‌خواهند تغییر و تحول دهند هم نیست گاهی اوقات علت‌هایی در کنار آن خلق می‌شود و مسیر تغییر و تحول را به سمت دیگری می‌برد.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: ما در شرایطی زندگی می‌کنیم که در یکی از بی‌رحمانه‌ترین جنگ‌ها بر ما تحمیل شده است جنگ ترکیبی که دارای پیچیدگی و ابهامتی است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که می‌گویند ما در پیچ تاریخی قرار داریم؛ عنوان کرد: پیچی تاریخی یعنی کشور در شرایطی قرار دارد که جنگ ترکیبی و چند ضلعی بر ما تحمیل شده است.

شایان ذکر است این نشست با تجلیل از مربیان برتر عقیدتی وسیاسی همراه بود.

برچسب‌ها:

نظر شما