شناسهٔ خبر: 66446882 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار سبزوار: کاهش آمار بیمه بیکاری، نشان از بهبود فضای کسب و کار دارد

سبزوار - ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: کاهش آمار بیمه بیکاری در این شهرستان در ۲ سال پیاپی، بیانگر رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حسین ابراهیمی کُردیانی، چهارشنبه در آیین قدردانی از کارگران و تولیدکنندگان نمونه شهرستان های سبزوار و ششتمد افزود: در ۲ سال گذشته مقرری بیمه بیکاری در این شهرستان با احیای واحدهای نیمه فعال و نیز حمایت از تولیدکنندکان، کاهش یافته است.

وی اظهار کرد: با وجود برخی نارسایی ها و موانعی که در مسیر تولید وجود داشته، با همیاری کارآفرینان و تولیدکندگان و اهتمام دستگاه های اداری و قضایی شهرستان، شاخص های تولید در سبزوار در بخش های مختلف بهبود یافته است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: با بهبود شاخص های تولیدی شهرستان در عرصه های مختلف، که حاصل مجاهدت کارگران و تولیدکنندگان است، به چرخه اقتصادی شهرستان و کشور کمک شده است.

ابراهیمی افزود: تکمیل و راه اندازی طرح‌های راکد و نیمه فعال شهرستان در حوزه های مختلف با رویکرد ایجاد اشتغال مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: با ترغیب مشارکت مردم در عرصه های اقتصادی از طریق رفع موانع و کاهش بروکراسی های اداری، جهش تولید محقق می شود.

در پایان این آیین از برخی کارگران، کارفرمایان و تولیدکنندگان نمونه شهرستان های سبزوار و ششتمد قدردانی شد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

نظر شما