شناسهٔ خبر: 66447459 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور انجام شد؛

تجلیل از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان

از ۴۳ تن از اساتید سرآمد آموزشی استان کرمان با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور، امام جمعه کرمان و استاندار کرمان تقدیر شد.

صاحب‌خبر -

 مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان چهارشنبه شب ۱۲ اردیبهشت با حضور معاون امور مجلس رئيس جمهور، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، رئیس دانشگاه شهید باهنر و ساير مسئولان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد. 

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این مراسم گفت: افراد در برقراری ارتباط با دیگران یا اثرگذار و یا متاثر هستند و معلم باید موثر باشد. 

وی با اشاره به اینکه علم معلم موجب تأثیرگذاری وی می‌شود، بیان داشت: استاد باید از دارایی‌‌هایش در کنار دانایی‌‌هایش استفاده کند. 

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان هم با گرامیداشت روز معلم، گفت: هر شغل و هر حرفه‌ای که داشته باشیم، همه ما مدیون معلمین خود هستیم. 

وی بیان داشت: همه ما در محضر اساتید و معلمان کسب علم کرده‌ایم و برخی دانشجویان خود هم اکنون از اساتید برتر هستند؛ بنابراین هیچ لذتی بالاتر از کسب علم و دانش نیست. 

 در این مراسم از ۴۳ تن از اساتید سرآمد آموزشی استان کرمان با حضور معاون رئیس جمهور،  استاندار کرمان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان قدردانی شد.

نظر شما