شناسهٔ خبر: 66448739 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

توجه به معیشت و امور رفاهی کارگران شهرداری محمدیه در اولویت است

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: پرداخت بموقع حقوق و مزایا، توجه به معیشت و امور رفاهی کارگران شهرداری در اولویت برنامه شورا و شهرداری قرار دارد. رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: پرداخت بموقع حقوق و مزایا، توجه به معیشت و امور رفاهی کارگران شهرداری در اولویت برنامه شورا و شهرداری قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت روز کارگر و به بهانه تجلیل از کارگران زحمتکش شهرداری محمدیه به ابتکار اعضای شورا و شهردار روز چهارشنبه در مراسمی با حضور حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه محمدیه، غفوری فرماندار البرز، آخوندی بخشدار محمدیه، علیمحمدی رئیس دادگستری بخش، پیری شهردار محمدیه، اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز، فرمانده هان نظامی و انتظامی، از پاکبانان شهر محمدیه و مهرگان به عنوان پیام آوران سلامت و پاکیزگی تجلیل شد.

توجه به معیشت و امور رفاهی کارگران شهرداری محمدیه در اولویت است

حسن فرخ رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه در این مراسم که در تالار مشاهیر برگزار شد اظهارداشت: خوشبختانه با تعامل بسیار خوبی که بین شورا و شهردار وجود دارد توانسته ایم روند خدمت رسانی در شهر را تسریع و تسهیل کنیم.

وی افزود: در این دوره سه ساله اولویت شورا توجه به امور معیشتی کارگران و شاغلان شهرداری بود و در این راستا با درایت و مدیریت شهردار کاربلد محمدیه تاکنون هیچ تاخیری در پرداخت حقوق زحمتکشان شهرداری نداشته ایم.

فرخ تصریح کرد: جا دارد از همه کارکنان شهرداری و مجموعه پر تلاش سازمانهای تابعه تشکر و قدردانی کنیم و از آنجا که خودمان نیز کارگرزاده ایم و مشکلات این گروه را درک می کنیم در پیگیری و حل مطالبات فعالان این عرصه جدی هستیم.

توجه به معیشت و امور رفاهی کارگران شهرداری محمدیه در اولویت است

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه یادآورشد: امیدواریم با کمک شهردار و اعضای شورا بتوانیم همچنان گره گشای مشکلات شاغلان شهرداری باشیم و رضایت خادمان عرصه مدیریت شهری را جلب کنیم.

فرخ افزود: در سال جاری نیز الویت ما پرداخت بموقع حقوق کارکنان و کارگران شاغلان، توجه به معیشت و رفاه افراد، توزیع بسته های معیشتی و رفاهی است.

منتخب مردم محمدیه در شورای شهر تصریح کرد: درب اتاق شورا و شهردار حتی در زمان جلسه به روی شهروندان باز است و هم شهروندان و هم کارگران شاغلان هر مشکلی داشتند می توانند بدون نگرانی و محدودیت مطرح کرده و حل آن را مطالبه کنند.

توجه به معیشت و امور رفاهی کارگران شهرداری محمدیه در اولویت است

وی گفت: خوشبختانه سه نفر از اعضای شورا از معلمان هستند و این فرصت موجب شده با درک درست از مشکلات با نگاه فرهنگی برای رفع چالش های شهری اقدام شود.

در این مراسم دو تن از کارگران شاغل در شهرداری محمدیه برخی مشکلات خود را مطرح کردند و خواستار برقراری بیمه تکمیلی برای خود شدند.

در این نشست شهردار و اعضای شورای برای پیگیری این درخواست قول همراهی دادند.

توجه به معیشت و امور رفاهی کارگران شهرداری محمدیه در اولویت است

همچنین با موافقت شورای شهر و شهردار محمدیه مصوب شد تا کارگران شاغل با خانواده بزودی به سفر زیارتی مشهد اعزام شوند که این هدیه با استقبال کارگران روبرو شد.

در ادامه از پاکبانان، سبزبانان و کارگران جایگاه های CNG محمدیه و مهرگان تقدیر شد.

انتهای پیام

 

نظر شما