شناسهٔ خبر: 66448853 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود

النصر با درخشش کریستیانو رونالدو، الخلیج را در نیمه‌نهایی جام حذفی با نتیجه ۳-۱ شکست داد و حریف الهلال در فینال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، النصر برای رسیدن به فینال جام حذفی و حضور در مقابل الهلال کار سختی نداشت. ابتدا در دقیقه ۱۷ بازی پاس اشتباه ابراهیم سهیچ، دروازه‌بان الخلیج، به کریستیانو رونالدو رسید و او با یک والی تماشایی دروازه خالی را باز کرد.

ویدئو: 331652

فشارهای النصر که از همان دقایق ابتدایی با شدت قابل توجهی آغاز شده بود، در دقیقه ۳۵ منجر به گل دوم شد. پس از برخورد توپ به دست مدافع سنگالی الخلیج، داور نقطه پنالتی را نشان داد و سادیو مانه با گل کردن این پنالتی بازی را ۲-۰ کرد.

2017311

زردها با ادامه حملات‌شان، در نیمه اول گل سوم را هم به ثمر رساندند. ایمن یحیی قبل از پایان نیمه اول گل سوم را زد اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت و گل مردود شد تا النصر با همان دو گل به رختکن برود.

در نیمه دوم هم النصر به میهمان خود فرصتی برای نفس کشیدن نداد و رونالدو با گل سوم در دقیقه ۵۷ تیر خلاص را به الخلیج وارد کرد. در ادامه حریف النصر تنها به گل فواز الطاریس در دقیقه ۸۳ روی غافلگیری اسپینا بسنده کرد و بازی با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید تا النصر در فینال جام حذفی حریف الهلال شود.

2017313

همچنین رونالدو هم با دبل امشب به یک آمار فوق‌العاده رسید. او در ۴۵ بازی در تمام رقابت‌های این فصل موفق به زدن ۴۴ گل شده که یک عدد فوق‌العاده برای ستاره پرتغالی است.

نظر شما