شناسهٔ خبر: 66448938 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل‌نقل جاده‌ای همدان:

فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای شریانی،اصلی،فرعی و روستایی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: اکیپ راهداری از هم اکنون مشغول آماده سازی و ارتقاء ایمنی راه‌های استان همدان برای سفرهای تابستانی و اربعین حسینی هستند که در همین راستا رفع ۲۱ نقطه پر خطر و حادثه خیز با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال رفع خطر و اصلاح نقاط حادثه خیز می‌باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: امسال برای اولین بار یک دستگاه خط کشی جدید خریداری شد که در مجموع ۲ اکیپ خط کشی امانی در راههای استان فعال می شوند تا عملیات خط کشی و احیای خط محورهای همدان تسریع شود.

مهرداد آهکی اظهار داشت: در راستای رفع نقاط پرتصادف هم اکنون ۳ اکیپ امانی و پیمانی مشغول نصب نیوجرسی در محورهای: نهاوند - فیروزان، ملایر - اراک و تویسرکان - خیرآباد هستند و بزودی اجرای عملیات نصب نیوجرسی در محورهای پرتصادف مشخص شده نیز آغاز خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در پایان گفت: از جمله اکیپ های فعال در سطح راههای استان همدان شامل، اکیپ های: نصب و تعمیر تابلو و علائم، نصب و تعمیر گادرریل، شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی، بهسازی و روکش آسفالت، درزگیری، چاله گیری و لکه گیری، تعمیر و ساخت ابنیه فنی، احداث و تکمیل زیرگذر، آزاد سازی حریم، گشت های راهداری، رنگ آمیزی سرعتکاه و تقاطع ها، نصب و تعمیر چراغ های چشمک زن، شیار لرزاننده، و اکیپ های تعریض راه و پل می‌باشند.

انتهای خبر/

نظر شما