شناسهٔ خبر: 66493516 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مشاور وزیر آموزش‌وپروش:

ایران قدرتمند در مدرسه‌ای قوی تجلی پیدا می‌یابد

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت:ایران قدرتمند در مدرسه‌ای قوی تجلی پیدا می‌یابد و قوت بخشیدن به مدرسه با محوریت معلم محقق می‌شود.

صاحب‌خبر -

علی باقرزاده فاروجی در آیین تجلیل از معلمان برتر خراسان شمالی با بیان اینکه توسعه کشور به دست معلمان رقم می‌خورد، گفت: باید دغدغه‌های این قشر زحمتکش برطرف شود.

او گفت : معلم قوی، محور مدرسه‌ای علمی را شکل می‌دهد و هیچ جامعه‌ای قوی نمی‌شود مگر در سایه معلمی باسواد و فهیم، باید در عمل برای توانمندسازی این قشر گام برداشته شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: معلمی قوی است که دغدغه معیشت و تامین مایحتاج نداشته باشد و کشور از طریق معلمان قوی است توسعه می‌یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز با اشاره به دستاورد‌های این اداره کل گفت: سه هزار و ۷۰۰ نیروی جدید در ۲ سال و نیم گذشته از طریق آزمون‌های استخدامی، تبدیل وضعیت و کنکور سراسری در این اداره کل جذب شدند.

ابوالقاسم اکبری کسب سه نشان برنز جهانی و ۹ مدال کشوری در المپیاد‌های علمی و سه رتبه سومی المپیاد ریاضی آرکاداغ در کشور ترکمنستان از دستاورد‌های معلمان در تربیت دانش آموزان عنوان کرد.

او گفت : در دولت سیزدهم ۷۰ طرح آموزشی با ۳۶۰ کلاس درس بهره برداری شد و ۸۵ طرح با ۳۶۰ کلاس در حال اجرا و پیگیری است، علاوه بر آن ساخت ۱۳ مدرسه در قالب طرح نهضت ملی مسکن به تصویب رسید.

در این همایش از هشت معلم برتر استانی و چهار معلم برتر شهرستان بجنورد تجلیل شد.

نظر شما