شناسهٔ خبر: 66494000 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

حزب‌الله شمال اراضی اشغالی را هدف حمله راکتی قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به شهر میس‌الجبل، شهرک کریات شمونا را در شمال اراضی اشغالی هدف حمله راکتی گسترده قرار داد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - حزب‌الله لبنان از هدف قرار دادن شهرک کریات شمونا در شمال اراضی اشغالی با ده‌ها فروند راکت کاتیوشا و فلق خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای گفت: هدف قرار دادن کریات شمونا در پاسخ به جنایت هولناک دشمن اسرائیلی در شهر میس‌الجبل انجام شد.

رسانه‌های عبری‌زبان نیز اعلام کردند که بر اثر اصابت یکی از راکت‌های شلیک شده از لبنان در خیابانی در کریات شمونا، یک شهرک‌نشین به‌شدت مجروح شد. 

این رسانه‌ها گفتند: یک سری راکت‌های بسیار سنگین به سمت کریات شمونا و اطراف آن شلیک شد.

همچنین در پی حمله حزب‌الله لبنان شهرک کریات شمونا با قطعی برق مواجه شده است.

منابع محلی می‌گویند که در این حمله بیش از ۳۰ راکت به شمال اراضی اشغالی شلیک شد.

چند روز قبل نیز پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در الجلیل غربی هدف حمله راکتی قرار گرفته بودند.

حزب‌الله طی این حمله یک نقطه در اطراف پایگاه الضهیره را هدف قرار داده بود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که همزمان با این حملات، صدای آژیر خطر در عرب عرامشه، و مناطقی در الجلیل غربی به دلیل احتمال نفوذ یک پهپاد به‌صدا درآمد.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف نقطه مرزی الضهیره با موشک هدف قرار داد که در این عملیات تعداد از آن‌ها کشته و زخمی شدند.

حزب‌الله لبنان در اوابل اردیبهشت شهرک شومیرا در شمال اراضی اشغالی را در پاسخ به حمله جنایتکارانه ارتش صهیونیستی به شهرک حانین در جنوب لبنان، با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده بود.

منابع عبری‌زبان از حمله موشکی به شهرک اویویم در شمال اراضی اشغالی خبر داده و اعلام کرده بودند یک راکت مستقیما به ساختمانی در این شهرک اصابت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما