شناسهٔ خبر: 66494887 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟

اقتصاد ایران: محمود پاکدل در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران به تسنیم، گفت: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد: دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریفت کردند.

صاحب‌خبر -
- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش  حقوق سه دسته از ایثارگران به تسنیم، گفت: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد: دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال 1403، حقوقشان را در فروردین با افزایش 35 درصدی دریفت کردند. 

وی گفت: این افزایش شامل همه طیف های مشمول حق پرستاری اعم از والدین شهدا، همسران شهدا، جانبازان و ... بود که به مبلغی بیش از 7 میلیون تومان رسید و در مجموع 138 هزار نفر این حقوق را دریافت کردند. 

پاکدل گفت: والدین شهدا نیز در سال جدید حقوقشان از 7 میلیون تومان به 15 میلیون تومان، افزایش یافت و علاوه بر آن تمام حقوق بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق مصوبه دولت، حقوقشان 20 درصد افزایش داشته است. 

وی درخصوص برخی دیگر از خبرها که در خصوص حقوق ایثارگران معسر مطرح می شود را نادرست خواند و گفت: متأسفانه برخی رسانه ها خبرها را درست منعکس نمی کنند. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما