شناسهٔ خبر: 66495131 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

عضو مجلس اعلای اسلامی عراق: تظاهرات دانشجویی پرده از دموکراسی دروغین آمریکا برداشت

عضو مجلس اعلای اسلامی و از مسئولین حشد الشعبی عراق تاکید کرد: تظاهرات و نهضت دانشجویی پرده از دموکراسی دروغین آمریکا برداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حسن الساری در گفت‌وگویی تصریح کرد: در خصوص حوادث اخیر فلسطین و غزه و صبر و مقاومت فلسطینیان در برابر حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و کشتار زنان و کودکان باید این نکته را اشاره کرد که این خون ها بی نتیجه نخواهد ماند و خداوند آنان را پیروز خواهد کرد.

وی افزود: ملت فلسطین و مردم غزه در این جریان صبر بزرگی را از خود نشان دادند و جان فشانی‌های بسیاری را در این راه انجام دادند. ما در این خصوص شاهد واکنش‌های گسترده‌ای در اعتراض به کشتار مردم غزه در اقصی نقاط جهان از جمله در نقاطی از کشورهای مستکبر و شریک جرم رژیم صهیونیستی یعنی آمریکا هستیم.

الساری در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی مجمع جهانی بیداری اسلامی در ادامه گفت: ما شاهد خروش دانشجویان و اساتید در دانشگاه های آمریکا در اعتراض به این موضوع هستیم. این تظاهرات و این نهضت دانشجویی پرده از دموکراسی دروغین آمریکا برداشت و نشان داد که هی چگونه آزادی بیانی در آنجا وجود ندارد و شاهد هستیم که با روش‌های خشن و سرکوبگرانه با این نهضت و قیام دانشجویی در دانشگاه های آمریکا مقابله می‌کنند.

وی افزود: ما معتقدیم که این نهضت ادامه خواهد یافت چرا که این یک نهضت بشردوستانه و حق طلبانه در برابر ظلم و ستم است و در دیگر ایالت های آمریکا و کشورهای اروپا گسترش خواهد یافت. ما از این نهضت حمایت می کنیم و این حرکت پیروز خواهد شد چرا که در نتیجه صبر و مقاومت مردم غزه بوجود آمد و آغاز شد و پیروزی نهایی از آن مقاومت و مردم غزه خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما