شناسهٔ خبر: 66496699 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

دنبال توافق درمورد غزه هستیم، اما نه به هر بهایی دنبال توافق درمورد غزه هستیم، اما نه به هر بهایی

یک منبع ارشد در جنبش حماس در اظهاراتی گفت: جنبش حماس خواهان رسیدن به توافق است اما این توافق نباید به هر بهایی باشد. بدون توقف کامل جنگ و عقب‌نشینی کامل نیروهای اشغالگر از غزه توافقی در کار نخواهد بود. به گزارش ایسنا، وی در گفت‌وگو با العربی الجدید تاکید کرد: نتانیاهو به منظور ایجاد فشار و ممانعت

صاحب‌خبر -

یک منبع ارشد در جنبش حماس در اظهاراتی گفت: جنبش حماس خواهان رسیدن به توافق است اما این توافق نباید به هر بهایی باشد. بدون توقف کامل جنگ و عقب‌نشینی کامل نیروهای اشغالگر از غزه توافقی در کار نخواهد بود.

 به گزارش ایسنا، وی در گفت‌وگو با العربی الجدید تاکید کرد: نتانیاهو به منظور ایجاد فشار و ممانعت از رسیدن به توافق به خاطر محاسبات شخصی، تهدید حمله به رفح می‌کند. حمله به رفح به مثابه یک گردش نخواهد بود و رژیم اشغالگر برای هر نوع ماجراجویی بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد و با شکست مواجه خواهد شد.

این عضو ارشد حماس افزود: لجبازی رژیم اشغالگر مانع مذاکرات می‌شود و مسؤولیت کامل این امر برعهده بنیامین نتانیاهو است. جنگی که نتانیاهو و ارتشش در آن قرار دارند بیهوده بدون هدف است. نتانیاهو طفره می‌رود و به خانواده‌های اسرا، کابینه خود و تمام دنیا دروغ می‌گوید.

پیش از این عزت الرشق عضو ارشد جنبش حماس با اشاره به سنگ‌اندازی نتانیاهو در مذاکرات تبادل‌ اسرا گفت که اگر رژیم صهیونیستی به رفح حمله کند شکست خواهد خورد.

منبع: etemadonline-659286

نظر شما