شناسهٔ خبر: 66497083 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

نشست تخصصی «ارائه بسته سیاستی مهار تورم» برگزار می‌شود

صاحب‌خبر -
نشست تخصصی و هم اندیشی با موضوع بسته سیاستی مهار تورم در روز سه شنبه مورخ ۱۸/۰۲/۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۰ در محل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی برگزار می شود.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی،نشست تخصصی و هم اندیشی با موضوع  بسته سیاستی مهار تورم در روز سه شنبه مورخ 18/02/1403 ساعت 8:30 در محل پژوهشگاه برگزار می شود. این نشست به منظور اطلاع رسانی و پیاده سازی بسته مذکور در اقتصاد  ایران برگزار می گردد.

 این بسته سیاستی توسط گروه پژوهشی اقتصاد پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی در سال 1402 تدوین گردیده است. برای تدوین این بسته 16 نشست تخصصی با حضور بیش از 40 نفر از اندیشمندان، اساتید و مدیران اجرایی کشور برگزار گردیده است. با ارائه دستاوردها و نتایج این مطالعه به هیأت دولت، جناب آقای دکتر اسماعیلی رئیس دفتر محترم رییس جمهور در نامه ای این بسته را به سازمانها و وزارتخانه های ذی ربط  ابلاغ نموده و خواستار پیاده سازی آن شده اند.

در گام بعدی حاضر گروه اقتصاد پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی با برگزاری این نشست تخصصی و هم اندیشی تلاش دارد تا با ارائه مشروح نتایج این پژوهش به ذی نفعان مختلف زمینه پیاده سازی سیاستهای پیشنهادی را فراهم آورد.

نظر شما