شناسهٔ خبر: 66497356 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مقاومت فلسطین:در حمله به پایگاه «کرم ابوسالم» فرماندهان نظامی-اطلاعاتی دشمن هدف قرارگرفتند

تهران- ایرنا- یک منبع وابسته به مقاومت فلسطین درباره جزئیات حمله مقاومت به نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه «کرم ابوسالم» از هدف قرار گرفتن فرماندهان ارشد نظامی و اطلاعاتی اشغالگران در این عملیات منحصر بفرد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، یک منبع در مقاومت فلسطین در این باره اعلام کرد: پایگاهی که در منطقه کرم ابوسالم هدف قرار گرفته شده، مسوول بمباران مناطقی در رفح است و نظامیان هدف قرار گرفته شده شامل فرماندهان «ارتش» اشغالگر، اطلاعات آن و شاباک هستند.

این منبع همچنین گفت: این عملیات از نظر آمادگی، برنامه ریزی و توان اطلاعاتی مقاومت منحصر بفرد بوده و همچنین موید توانایی بالای مقاومت در هدایت راکت‌ها و موشک‌هایش به سمت هدف است.

وی خاطرنشان کرد: این عملیات حاوی پیام‌های متعدد سیاسی و نظامی است که مهم‌ترین آن آمادگی همیشگی مقاومت برای دفاع از مردم در برابر تجاوزات وحشیانه و همچنین توان مقاومت و پایداری آن با وجود صحبت‌های مداوم اشغالگران درباره موفقیت‌های ادعایی است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که گردان‌های شهید عزالدین القسام بعد از ظهر امروز اعلام کرد تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه کرم ابوسالم و محوطه آن در نوار غزه را با راکت‌های «رجوم» هدف قرار داده است.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی به زخمی شدن دستکم ۱۱ نظامی صهیونیست در جریان این حمله گردان‌های القسام اذعان کردند.

برخی از این رسانه‌ها نیز به کشته شدن چهار نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله اعتراف کردند.

نظر شما