شناسهٔ خبر: 66497432 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

قتل زن جوان به دست مرد چاقوکش قتل زن جوان به دست مرد چاقوکش

مردی که در جریان نزاع با زنی جوان او را با چاقو به قتل رساند، دستگیر شد. به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ علی‌اکبر قلی‌پور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری منجر به چاقوکشی، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند. او

صاحب‌خبر -

مردی که در جریان نزاع با زنی جوان او را با چاقو به قتل رساند، دستگیر شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ علی‌اکبر قلی‌پور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری منجر به چاقوکشی، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران با حضور در محل حادثه و در بررسی‌های اولیه دریافتند، زنی ۳۳ ساله و مردی جوان به علت مشکلات شخصی با یکدیگر درگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در این نزاع و درگیری زن جوان با چاقو از ناحیه قفسه سینه و پشت به شدت مجروح شده بود که سریع با حضور عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد؛ اما با وجود تلاش کادر درمان جان باخت.

سرهنگ قلی پور از پیگیری موضوع توسط کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری قاتل خبر داد و افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی متهم به قتل در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد.

 

منبع: etemadonline-659281

نظر شما