شناسهٔ خبر: 66497809 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جدال کم‌هیجان میانه جدولی‌ها

گل‌گهر 0 - 0 شمس‌آذر: همه چیز صفر!

دیدار تیم‌های گل‌گهر و شمس‌آذر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و شمس‌آذر قزوین در اولین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

این مسابقه در نیمه اول بدون موقعیت و هیجان خاصی ادامه پیدا کرد و موقعیت‌های نصفه نیمه کمی روی دروازه‌ها ایجاد شد که مدافعان به سادگی خطر را از روی دروازه دور کردند.

ویدئو: 331906

در نیمه دوم هم موقعیت چندانی ایجاد نشد و در دقایق پایانی مسابقه گل‌گهری‌ها دو شانس گلزنی داشتند و با بدشانسی نتوانستند گل پیروزی را به ثمر برسانند.

جدی‌ترین موقعیت این مسابقه روی ضربه آزاد روبرتو تورس خلق شد و ضربه فنی این بازیکن در حالی که جعفرپور تسلیم شده بود به تیرک دروازه برخورد کرد و راه به جایی پیدا نکرد.

با تساوی که در این مسابقه به دست آمد نتیجه به سود ذوب‌آهن بود و آنها فردا در صورت شکست دادن استقلال می‌توانند جهش قابل توجهی در جدول داشته باشند.

زمان و محل برگزاری: هفته بیست و ششم لیگ برتر - 16 اردیبهشت 1403 - ورزشگاه: شهید سلیمانی سیرجان

داور: ایمان کهیش کمک‌ها: حسن ظهیری، حامد تازه پور و حامد سیری ناظر: ایرج نظری

گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، مهدی تیکدری، سیدابولفضل رزاق پور، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، روبرتو تورس، مهدی ممی زاده (73-قائم اسلامی خواه)، اریک باگناما (55-علیرضا کوشکی) و سعید سحرخیزان (73-مسعود زائر کاظمینی)
سرمربی: مارینوس اوزونیدوس

🟢شمس‌آذر قزوین:
علیرضا جعفرپور، هومن ربیع زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی (81-مجتبی فخریان)، محسن طرحانی، پوریا سرآبادانی (3+90-سجاد جعفری)، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، محمد پاپی (46-عیسی مرادی (81-معین قربانی))، امیرمحمد نسایی و فراز اماملی
سرمربی: سعید دقیقی

🟡کارت زرد:

🟢شمس‌آذر قزوین: 🟨 پوریا سرآبادانی(58) 🟨معین قربانی(83) 🟨معین قربانی(7+90)

گل‌گهر سیرجان: 🟨 روبرتو تورس(77)

اخراج:

🟢شمس‌آذر قزوین: 🟥معین قربانی(7+90)

لحظات حساس:

دقیقه 13: بازی در میانه میدان در جریان است و دو تیم موقعیت خاصی ایجاد نکردند.

دقیقه 29: ضربه اریک باگناما از پشت محوطه جریمه با تکل بلند ربیع‌زاده برگشت داده شد و در ادامه ضربه زاویه بسته تورس توسط جعفرپور مهار شد.

دقیقه 39: ارسال رزاق پور برای سحرخیزان با ضربه سر این بازیکن همراه شد و توپ با فاصله کم به بیرون رفت.

دقیقه ۷۵: ارسال مهدی تیکدری پس از برخورد به مدافع گل‌گهر به صورت اتفاقی در آستانه ورود به دروازه بود که جعفرپور توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۸: روبرتو تورس پشت ضربه آزاد ایستاد و با یک ضربه دقیق فنی توپ را به تیرک کوبید و جدی‌ترین شانس گل‌گهر از دست رفت.

️حاشیه:

* جریان بازی اتفاق خاصی ندارد و دو تیم بدون خلق موقعیت در نیمه دوم هم به کار خود ادامه می‌دهند.

* هواداران کم تعداد گل‌گهر دست از تشویق کردن بر نمی‌دارند.

نظر شما