شناسهٔ خبر: 66498824 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

یادداشت عجیب و مبهم ژیلا صادقی | مخاطب این یادداشت کیست؟

صاحب‌خبر -

ژیلا صادقی که در روزهای اخیر شایعه‌ی سفر او به آمریکا و انتشار عکسی از پوشش متفاوتش در این سفر خبر ساز شده یادداشتی مبهم و عجیب را در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر کرده است.

این مجری صداوسیما که با اظهارنظرهای خاص خودش خبرساز و مشهور شده می‌گوید که احتمالا این یادداشت را حذف خواهد کرد.

متن کامل نوشته‌ی خانم صادقی در پی می‌آید:

یادداشت عجیب و مبهم ژیلا صادقی | مخاطب این یادداشت کیست؟ یادداشت عجیب و مبهم ژیلا صادقی | مخاطب این یادداشت کیست؟

بعضی از انسانها بعلت شیوه اشتباهی که در زیستن دارند بی جهت از خاطرات دوران کم دستی، ضعف  و افرادی که آنها را مورد لطف و حمایت خود قرار داده اند فرار میکنند تا تصویری به ظاهر بهتر از خود ارائه دهند.
غافل از آنکه پذیرش دوران سخت و گذر از آن حس خوشایند پیروزی و موفقیت را همراه دارد.
از پیدایش انسان تاکنون خاطرات نقش مهمی در مسیر زندگی آدمی داشته است در اندیشه های ضعیف وقتی فردی از شرایط سخت به ثروت های بی پایان جهان می رسد  یادآوری خاطرات کودکی و یا گذشته برایش ناخوشایند است و باعث احساس شرم  در وی می شود. تن دادن به این احساس نادرست موقع قرار گرفتن در نمایش دنیای مدرنیته حالی خراب و شخصیتی ناآرام را به تصویر خواهد کشید که  بی اختیار به سمت افرادی که برای رشد فردی اش تلاش کرده اند چنگ بزند.

در گذشته ام فردی تقاضای کمک داشت و از شرایط سخت زندگی و رویاهایش برایم تعریف کرد، به هر سختی که بود برای همسرش کاری همراه با اتاق پیدا کردم.
تمام تحفه ای که همراه داشت:
_سه عدد رختخواب‌پیج
_یک چراغ علاالدین سبز خط خطی
_یک لحاف پر از حشره
بود ، با دیدن این تصویر از شدت ناراحتی  مقداری از پس اندازی که داشتم را در اختیارش قرار دادم تا آن سال را در آرامش بگذارند. هربار که در آن روزهای سرد زمستان برای دیدنش میرفتم در حالیکه چند پلاستیک مرغ و گوشت و… در دست داشتم ۱۰ ایستگاه را پشت سر میگذاشتم تا در آن رورهای سخت کنارش باشم. 
بارها در همین مسیر صدای کشیده شدن شانه هایم و درد دستان یخ زده ام را احساس کردم.
حال با خبر شدم آن بانوی عزیز که امروز  خود را در یک پیج هزار کاربری می بیند و در استوری هایش برای گرفتن فاز روشنفکری مشغول به نقد دولت های داخلی و خارجی است!! پشت سر من که کاری بکارش نداشته ام غیبت و بدگویی هایی داشته!!!! این در حالی است که در این سالها در دایرکت صدها پیام تشکر ارسال کرده که ممنونتم تو در روزهای خیلی سختی کنارم بودی …. !
پ.ن:
منم ممنونتم عزیزم اما الان که خوشبختانه وضع مالی خوبی داری و از روز سخت عبور کردی لطفا ۴۳ هزار تومن پول آرایشگاه و محلول پاکسازی سر، خودت و پسرت رو بیار.
با تشکر

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما