شناسهٔ خبر: 66500154 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

جزئیات عملیات کرم ابوسالم به روایت رسانه عبری

یک رسانه عبری زبان جزئیات عملیات کرم ابوسالم را به روایت اسرائیلی آن بازگو کرد.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: در حالی که روزنامه عبری هاآرتص از وخامت حال چهار نظامی اسرائیلی زخمی‌شده در عملیات امروز یک شنبه کرم ابوسالم خبر داد، پایگاه خبری آیس جزئیات این عملیات را براساس روایت اسرائیلی تشریح کرد.

به گزارش تسنیم، هاآرتص به نقل از منابع بیمارستانی رژیم صهیونیستی خبر داد، حال چهار نفر از زخمی‌های حمله موشکی به محل تجمع نظامیان در کرم ابوسالم هنوز وخیم و خطرناک است.

در این بین پایگاه خبری آیس هم در گزارشی در این رابطه نوشت: حدود ساعت ۱۳ یک شنبه بود که شمار زیادی از گلوله‌های خمپاره در گذرگاه کرم ابوسالم فرود آمدند، این تهاجم در مناطق نزدیک به جنوب نوار غزه صورت گرفت و در جریان آن بیش از ده نفر زخمی شدند که حال دست کم سه نفر از آن‌ها وخیم و خطرناک است، عملیاتی که گروه حماس مسئولیت آن را به عهده گرفت.

در ادامه این گزارش آمده است، مجروحان این حمله به بیمارستان سوروکا در بئر السبع منتقل شدند.

منابع آگاه به آیس خبر دادند، این آتش باری از فاصله ۳۵۰ متری منطقه صورت گرفته است.

این حمله ساعاتی بعد از بازدید یوآف گالانت وزیر جنگ از منطقه گذرگاه مرکزی بین دو سوی نوار غزه صورت گرفته است، گالانت در این بازدید با شماری از نظامیان احتیاط دیدار و به آن‌ها خبر داد که احتمالا به زودی به رفح حمله خواهد شد و احتمالا از این طریق در کوتاه‌ترین زمان ممکن گشایشی در مسئله ربوده شدگان خواهیم داشت.

از سوی دیگر رادیو ارتش اسرائیل هم در گزارشی با اشاره به این عملیات گفت، جنگجویان فلسطینی در غزه همچنان ما را غافلگیر می‌کنند.

نظر شما