شناسهٔ خبر: 66500202 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

نظر شما آخرین اخبار وبگردی

ورود سامانه جدید بارشی به لرستان

مدیرکل هواشناسی لرستان از ورود سامانه بارشی جدید به استان از امشب خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، بهروز مرادپور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی امروز با توجه به حاکمیت شرایط ناپایدار علاوه بر افزایش پوشش ابر و وزش باد قابل ملاحظه در ساعات بعدازظهر در سطح استان، بارش‌هایی به‌صورت خفیف و پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از امشب مجدداً سامانه بارشی دیگری وارد جو منطقه می‌شود که انتظار داریم تا روز سه‌شنبه در آسمان استان فعال باشد.

مدیرکل هواشناسی لرستان اضافه کرد: طی این مدت در همه نقاط با شدت و ضعف رگبار باران، رعد و برق، در برخی نقاط رگبار تگرگ، احتمال وقوع صاعقه و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و کاهش دما را شاهد خواهیم بود.

مرادپور ادامه داد: پیرو هشدارهای صادره در بعضی نقاط وقوع مخاطراتی همچون اختلال در تردد، لغزندگی سطح جاده‌ها، آبگرفتگی معابر و ایجاد رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها، خسارت به برخی سازه‌ها و تاسیسات انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه توصیه می‌شود تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با توجه به جهت جریانات در برخی نقاط احتمال خیزش گردوغبار و کاهش میدان دید افقی وجود دارد.

نظر شما