شناسهٔ خبر: 66500368 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

لازارینی: میزان حملات به امدادگران در غزه شدت گرفته است

فیلیپ لازارینی، کمیسر آنروا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اسرائیل به جلوگیری از ورود کمک های بشردوستانه به غزه ادامه مید دهد. فیلیپ لازارینی، کمیسر آنروا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اسرائیل به جلوگیری از ورود کمک های بشردوستانه به غزه ادامه مید دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا، فیلیپ لازارینی، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اسرائیل به جلوگیری از ورود کمک های بشردوستانه به غزه ادامه مید دهد.

او که  در هفته جاری، برای دومین بار از دسترسی به نوار غزه تحت محاصره نیروهای رژیم اشغالگر محروم شده است گزارش داد: میزان جلوگیری از ورود کمک های بشردوستانه به غزه و حملات علیه بسته ها و کاروان های بشردوستانه و امدادگران شدت گرفته است.

وی گزارش داد: تنها در 2 هفته گذشته، 10 حادثه شامل تیراندازی به کاروان‌ها، دستگیری کارکنان سازمان ملل از جمله زورگویی، برهنه کردن آنها، تهدید با اسلحه و تاخیر طولانی در ایست‌های بازرسی که کاروان‌ها را مجبور به حرکت در تاریکی یا سقط می‌کند، ثبت کرده‌ایم.

همزمان با اظهارات لازارینی، طبق گزارش خبرگزاری آناتولی، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) طی گزارشی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) هشدار داد که در نتیجه حملات مداوم اشغالگران قدس به نوار غزه، «سطوح ویرانگر» آسیب روانی از جمله استرس، به کودکان در نوار غزه وارد شده است.

تیم آنروا در این باره اعلام کرد که در تلاش است تا تأثیرات وحشتناک جنگ را بر کودکان و نوجوانان کاهش دهد.

این نهاد تاکید کرد: مشاوران در تلاش اند امید و آسایش را برای کودکان غزه فراهم کنند.

آنروا بار دیگر بر قراری آتش بس فوری در نوار غزه تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما