شناسهٔ خبر: 66500676 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کلوپ: امیدوارم باران ببارد تا اشک هایم را نبینید

یورگن کلوپ از عملکرد شاگردانش مقابل تاتنهام اظهار رضایت کرد.

صاحب‌خبر -

جی پلاس؛ لیورپول روز یکشنبه در چهارچوب مسابقات لیگ برتر، با نتیجه ۴ بر ۲ برابر تاتنهام به برتری رسید. محمد صلاح، اندی رابرتسون، هاروی الیوت و کودی خاکپو در این مسابقه موفق به گلزنی شدند و ریچارلیسون و سون ۲ گل تیم تاتنهام را به ثمر رساندند. صلاح پس از جنجال بازی گذشته و جنگ لفظی با یورگن کلوپ در این بازی از ابتدا بازی کرد نمایش خوبی داشت و یک گل و پاس گل  به نام خود به ثبت رساند. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با تاکید بر همین موضوع در مصاحبه خود عنوان کرد صلاح نمایش بسیار خوبی داشته و او از این بابت خوشحال است. 

بازی خوبی بود 

کلوپ در ابتدای مصاحبه خود درباره بازی گفت: «ما در این بازی تقریبا در همه پست‌ها به خصوص در فاز هجومی خوب بودیم، پاسکاری‌‌ها خوب بود و با آرامش کار را دنبال کردیم، بازی خوبی بود و از تماشای رقابت لذت بردم.»

همکاری صلاح و الیوت 

در بازی لیورپول برابر تاتنهام، صلاح یک گل زد و یک پاس گل به نام خود به ثبت رساند. او پایه‌گذار گل الیوت بود. کلوپ در ادامه سخنان خود درباره صلاح گفت: «صلاح نمایش فوق العاده‌ای داشت، همکاری او با الیوت بسیار عالی بود. او نشان داد چه توانایی‌هایی دارد.»

آخرین بازی لیورپول در این فصل در برابر ولوز در آنفیلد خواهد بود. این رقابت آخرین بازی کلوپ به عنوان سرمربی لیورپول نیز محسوب می‌شود و یک بازی پر احساس برای وداع او با هواداران خواهد بود. او درباره این موضوع گفت: «من عاشق همه چیز این باشگاه هستم. امیدوارم روز بازی با ولووز باران ببارد تا هواداران نتوانند اشک‌هایم را ببینند.»

نظر شما