شناسهٔ خبر: 66685716 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مربی آلومینیوم: موجبات شادی مردم اراک را فراهم می‌کنیم

محافظت کار مربی آلومینیوم امیدوار است بازی آن‌ها با چادرملو تماشاگر پسند از آب در بیاید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید فردا (پنجشنبه)مقابل تیم لیگ یکی چادرملو قرار گیرد. مجید محافظت کار مربی آلومینوم در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: با توجه به قرعه‌کشی جام حذفی فردا مقابل تیم خوب چادرملوی اردکان بازی داریم؛ تیمی که شایستگی‌هایش را در لیگ دسته اول نشان داده و در مراحل گذشته توانسته تیم‌های خوبی مثل مس کرمان و فولاد خوزستان و آریو اسلامشهر را حذف کند.

وی افزود: بازیکنان تیم ما کاملا آگاه هستند که چه مسابقه دشوار و سختی دارند و نیازمند این هستیم که با تلاش و تمرکز بازی را به پایان برسانیم و انشالله موجبات شادی تیم ایرالکو که از اراک به یزد می‌آیند و تمامی مردم استان مرکزی را فراهم کنیم.

او درباره میزان شناخت اعضای تیم آلومینیوم از چادرملو بیان کرد: تیم بسیار خوب و شایسته‌ای هستند و از نفرات و کادرفنی این تیم شناخت کافی داریم. خیلی از نفرات‌شان قبلا در پیکان و ذوب‌آهن و مسجدسلیمان با آقای حسینی کار کرده‌اند و قطعا از انگیزه‌های کافی برای مسابقه برخوردار هستند و ما نسبت به این موضوع آگاهیم. امیدوارم بازی بسیار خوب و تماشاگرپسندی بشود و تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند، از دیدن بازی لذت ببرند.

وی در مورد غایبان آلومینیوم برای این بازی توضیح داد: از بازی گذشته یکی دو نفر از اعضای کادر محروم هستند اما همه بازیکنان را در اختیار داریم.

محافظت‌کار درباره شرایط زمین چمن ورزشگاه شهید نصیری گفت: هنوز ندیدم و انشالله خوب باشد. قرار است بعد از نشست ببینیم.

انتهای پیام/

نظر شما