شناسهٔ خبر: 66685727 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حجت‌الاسلام ارزنده تأکید کرد

ضرورت تبیین خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

همدان- امام جمعه شهرستان ملایر با تأکید بر ضرورت تبیین خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: برای تبیین خدمات این صندوق تلاش شود تا افراد بیشتری در شهرستان ملایر تحت پوشش قرار گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده در دیدار مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان اظهار کرد: کشاورزان، روستاییان و عشایر قشر تولیدگر ما هستند که داشتن بیمه می‌تواند در زمان نیاز به این عزیزان کمک کنند.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب این خدمت ارزشمند برای جامعه روستایی و عشایری در نظر گرفته شد چرا که یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی برقراری عدالت اجتماعی برای زندگی شهری و روستایی است.

امام جمعه شهرستان ملایر با تأکید بر ضرورت تبیین خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: برای تبیین خدمات این صندوق تلاش شود تا افراد بیشتری در شهرستان ملایر تحت پوشش قرار گیرند.

*ملایر پیشرو در افزایش ضریب نفوذ بیمه

مدیر صندوق بيمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان نیز در این دیدار بیان کرد: خدمات صندوق به کشاورزان، روستائیان و عشایر موجب رضایتمندی این قشر مولد جامعه شده است.

حاتم شکری عنوان کرد: همه تلاش داریم تا ضریب نفوذ بیمه را در استان بالا ببریم چراکه این موضوع باعث کاهش آسیب اجتماعی می‌شود

وی گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۴۵ اقدام به منظور پایداری صندوق بيمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر صورت گرفته که رضایتمندی بیمه شدگان این صندوق را به همراه داشته است.

مدیر صندوق بيمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان گفت: در شهرستان ملایر بیش از ۲۵هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعي کشاورزان روستاییان وعشایر استان هستند و جزء شهرستان های پیشرو در افزایش ضریب نفوذ بیمه است.

انتهای پیام/

نظر شما