شناسهٔ خبر: 66686710 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

روز نکبت سیاه دیگری برای اشغالگران در غزه در سالروز «یوم‌النکبه»؛

کشته و زخمی شدن ۲۰ نظامی صهیونیست در کمین مقاومت در نبرد جبالیا

در ۷۶امین سالروز نکبت، رسانه‌های صهیونیستی از کشته و زخمی شدن تعداد دیگری از نظامیان خود در شمال نوار غزه در مصاف با گروه‌های مقاومت خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، هفتادوششمین سالروز «یوم‌النکبه» برای اشغالگران روزی پر از ناکامی و شکست بود؛ در این روز مجاهدان مقاومت فلسطین توانستند در اقدامی خیره‌کننده علاوه بر انهدام جنگ‌افزارهای دشمن صهیونیستی، تعدادی از نظامیان ارتش این رژیم به اصطلاح «شکست ناپذیر» را به هلاکت برسانند.

در همین ارتباط، پایگاه عربی اسکای نیوز انگلیس چهارشنبه شب به نقل از رسانه‌های صهیونیستی از خسارت سنگین ارتش اشغالگران در نبرد با گروه‌های مقاومت فلسطینی در درگیری‌های در اردوگاه جبالیا در شمال فلسطین خبر داد.

به گزارش این رسانه انگلیسی در شرایطی که دامنه درگیری‌ها میان مقاومت و اشغالگران طی هفته گذشته تا اکنون تشدید یافته است، نظامیان صهیونیستی امروز نیز روز خونینی را در مصاف با رزمندگان مقاومت با ۵ کشته و ۱۵ زخمی تجربه کرد.

اسکای نیوز به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد که در پی شلیک موشک به سمت نیروهای ارتش این رژیم در شمال غزه ۱۵ نظامی زخمی شدند که حال ۹ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

همچنین، پایگاه عبری زبان «حدشوت بزمان» گزارش داد که حادثه سختی برای نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی رخ داده است و احتمالاً پنج نفر از آنها کشته شده‌اند.

در همین ارتباط، تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های رژیم صهیونیستی حاکی از انتقال شماری از نظامیان زخمی صهیونیست توسط بالگردهای این رژیم است و آمبولانس‌ها نیز در مناطق هم مرز با غزه آماده انتقال زخمی‌ها به مراکز درمانی هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما