شناسهٔ خبر: 66729466 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار هرمزگان:

آمادگی کامل برای اعزام زائران به مراسم ارتحال حضرت امام (ره) وجود دارد

محمدعظیم آتش‌پنجه

مهدی دوستی با اشاره به اعزام سال گذشته زائران هرمزگانی پس از گذر از ایام کرونا،گفت:  امسال هم آمادگی کامل برای اعزام زائران وجود دارد.

صاحب‌خبر -

 مهدی دوستی استاندار هرمزگان شامگاه شنبه، ۲۹ اردیبهشت‌ماه، در جلسه هماهنگی ویژه گرامیداشت ایام ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: در استان آمادگی کاملی برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام راحل وجود دارد. 

وی افزود: سال گذشته پس از گذر سه ساله از ایام کرونا، زائران هرمزگانی در مراسم ارتحال امام راحل حضور یافتند که خوشبختانه این اعزام بدون مشکل بود. 

استاندار هرمزگان گفت: امسال نیز مطابق برنامه ریزی سپاه استان، 2 هزار زائر از سراسر استان برای شرکت در مراسم ارتحال امام (ره) اعزام خواهند شد و تلاش برای بهبود وضعیت رفاهی و اسکان این زائران انجام خواهد گرفت. 

وی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد با تامین وسایل نقلیه مورد نیاز زائران در امنیت به مرقد مطهر امام خمینی (ره) مشرف شوند. 

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش‌های استاندار هرمزگان در زمینه تسهیل اعزام زائران به مراسم ارتحال حضرت امام گفت: سال گذشته با حمایت استاندار هرمزگان اعزام زائران در امنیت کامل انجام شد و امسال نیز با همکاری وی زائران به مراسم اعزام می‌شوند. 

وی افزود: با برنامه ریزی بعمل آمده، از سراسر استان با تقسیم سهمیه، شماری از مردم به این مراسم اعزام می‌شوند. 

سردار سالاری گفت: سال گذشته بانوان و خانواده شهدا به وسیله قطار به مراسم اعزام شدند و امسال نیز در صورت تامین بلیط می‌توان شماری از زائران را با قطار به تهران اهرام کرد.

انتهای پیام 

نظر شما