شناسهٔ خبر: 66730257 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتخاب کارشناس روابط عمومی دانشگاه ارومیه به عنوان کارشناس فعال و برگزیده روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها

کارشناس روابط عمومی دانشگاه ارومیه به عنوان کارشناس فعال و برگزیده روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور انتخاب شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در آیین گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات و تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور که با حضور دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در تهران برگزار شد، مصطفی باقری، کارشناس روابط عمومی دانشگاه ارومیه به عنوان کارشناس فعال و برگزیده روابط عمومی های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور انتخاب و توسط دکتر زلفی‌گل، وزیر علوم،‌تحقیقات و فناوری تجلیل شد.
 
 در این رویداد کارشناسان روابط عمومی بیش از 200 دانشگاه، پارک های علم و فناوری و موسسات آموزشی عالی، پژوهشی و فناوری کشور مورد بررسی قرار گرفته و 12 کارشناس روابط عمومی به عنوان کارشناسان فعال و برگزیده روابط عمومی های وزارت علوم تحقیقات و فناوری معرفی شدند که مصطفی باقری کارشناس روابط عمومی دانشگاه ارومیه در زمره این برگزیدگان بود.
 
 همچنین تالار افتخارات دانشگاه ارومیه نیز که به همت مدیریت حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه و با همکاری مدیریت موزه های دانشگاه بهسازی و طراحی شده است نیز به عنوان تالار افتخارات برگزیده کشوری انتخاب شد.

نظر شما