شناسهٔ خبر: 66730259 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

اعزام دانش‌آموزان هلال احمری به اردوی راهیان پیشرفت

اقتصاد ایران: مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر گفت: در راستاى تبیین پیشرفت‌ها و چشم‌اندازهای شوق‌انگیز کشور، محصلین مجتمع‌های دانش‌آموزی هلال احمر از مجمتع‌های صنعتی عظیم کشور بازدید کردند.

صاحب‌خبر -
- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اشکان موسوی؛ مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر بیان کرد: یکی از نکات قابل تامل در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تبیین دستاوردهای کشور است. در این رابطه ایشان می‌فرمایند: «برای دانش‌آموزان، پیشرفت و چشم‌اندازهای شوق‌انگیز کشور را توضیح دهید و سعی کنید آن‌ها را به آینده امیدوار کنید. این امید است که او را در راه صحیح به حرکت خواهد درآورد و پیش خواهد برد. این امر مصداق خدمت به کشور است.»

وی افزود: بر همین اساس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان پیشرو در عرصه‌های علمی و پژوهشی که مجتمع‌های دانش‌آموزی قسمتی از فعالیت آن هستند را در مسیر تبیین دستاوردهای کشور قرار داده است.

موسوی گفت: محصلین مجتمع‌های دانش‌آموزی هلال احمر در 5 استان گیلان، سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری و در قالب اردوهای راهیان پیشرفت، از نزدیک دستاوردها و چشم‌اندازهای توسعه کشور‌ در دولت سیزدهم را مشاهده کرده و با توضیحات متخصصین در جریان جزئیات آن قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما