شناسهٔ خبر: 66730671 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حجازی: مهم موفقیت استقلال است نه حضور من روی نیمکت

سرپرست تیم استقلال گفت: اینکه من روی نیمکت باشم یا خیر اهمیتی ندارد. سرپرست تیم استقلال گفت: اینکه من روی نیمکت باشم یا خیر اهمیتی ندارد.

صاحب‌خبر -

آتیلا حجازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص وضعیت فعلی تیم استقلال گفت: استقلال شرایط بسیار خوبی دارد. بازیکنان با تمرکز بالایی تمرین می‌کنند و تمام هدف‌شان موفقیت استقلال در بازی‌های باقی‌مانده است. امیدواریم در ادامه مسیر هم مشکلی نباشد. تلاش می‌کنیم.

وی افزود: ما از تهران برای بازی بعد تماشاگری نمی‌بریم. استقلال در جای جای ایران تماشاگر دارد و در قائم‌شهر هم قطعا هواداران استقلال ۱۰ درصد مجاز برای هواداران تیم میهمان را پر خواههند کرد. روی حمایت هواداران‌مان در قائم‌شهر حساب کرده‌ایم و می‌دانم که آنها ما را تنها نمی‌گذارند.

سرپرست تیم استقلال در خصوص حضور خود روی نیمکت این تیم اظهار داشت: حضور من روی نیمکت اهمیتی ندارد. در شرایط فعلی همه دست به دست هم می‌دهیم تا استقلال موفق شود و برای من هم اهمیتی ندارد که خودم روی نیمکت باشم و استقلال با حضور من موفق شود.

حجازی در پایان گفت: کادرفنی در حال حاضر تمرکز خود را روی بازی‌های حساس آینده گذاشته و همه‌مان تلاش می‌کنیم تا استقلال موفق شود. برای کسی در تیم ما «شخص» اهمیت ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما