شناسهٔ خبر: 66731113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه آذرشهر:

تلاش روابط عمومی ها باید در راستای امید آفرینی در جامعه باشد

تبریز- فرمانده سپاه آذرشهر با اشاره به مسئولیت خطیر روابط عمومی ها، گفت: مسئولان روابط عمومی با جهاد امید آفرینی و خدمت رسانی و با انعکاس خدمات سپاه و بسیج، باید در راستای امید آفرینی در جامعه تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان شرقی، ولی حقیقت در آیین گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی در سپاه آذرشهر، افزود: روابط عمومی ها در پیش برندگی و پیش روندگی انقلاب و بصیرت افزایی آحاد جامعه نقش و وظیفه سنگینی دارند.

وی ادامه داد: امروز روابط عمومی ها باید در مقابل التهابات رسانه ای دشمن، منشا اثر باشند و حرکتشان سمت و سوی انقلابی و منجر به حرکت جهادی در سپاه و بسیج باشد و بتوانند سیره و گفتار شهدا و فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه ترویج کنند

حقیقت عملیات و.عده صادق را وعده الهی عنوان و بیان کرد: عملیات وعده صادق به رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و عنایات خاص شهدا بر تمامی معادلات دشمنان خط بطلان کشید و این موضوع باید توسط روابط عمومی ها و اصحاب رسانه تبیین شود.

فرمانده سپاه آذرشهر با اشاره به فرمایشات رهبری بر تلاش مضاعف پاسداران به عنوان افسران جنگ نرم برای تصرف خرمشهرها تاکید کرد و گفت: دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی مردم، ناکار آمدن نشان دادن نظام، تطهیر پهلوی توسط رسانه های معاند و روحیه خود باختگی جوانان است و سپاه و بسیج باید برای خنثی سازی نقشه دشمنان برنامه داشته باشد و در تمامی قرارگاه ها و برنامه ریزی ها و شبکه های تربیتی صالحین، این ملاحظات مدنظر قرار گیرد.

تلاش روابط عمومی ها باید در راستای امید آفرینی در جامعه باشد

در پایان این آیین از خبرنگاران آذرشهر، مسئولان روابط عمومی و خبرنگاران افتخاری فعال حوزه های سپاه آذرشهر به مناسبت روز روابط عمومی تجلیل شد.

نظر شما