شناسهٔ خبر: 66731322 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان؛

شرکت فولاد اکسین خوزستان جزو ۶ کشور دارای فناوری حرارتی ورق های ساخت لوله است

محمدی عنوان کرد: ۱۰ شرکت در دنیا وجود دارد که ورق های عریض تولید می کنند که فولاد اکسین یکی از انها و جزو ۶ کشور دارای فناوری حرارتی ورق های ساخت لوله است.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش بسیج، علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در اختتامیه جشنواره جام رسانه امید که صبح امروز با حضور رسانه های داخلی و خارجی و با حضور مسوولان ارشد نظامی و کشوری در سالن بین المللی دانشگاه جامعه انقلاب اسلامی سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد بیان کرد: یکی از مولفه های قدرت، صنعت فولاد کشور است که دارای شاخصه توسعه یافتگی است و موارد اشتغال زایی، خودروسازی، کشتی سازی، لوازم خانگی و ساختمانی به این صنعت وابسته است.

وی گفت: در سال ۱۳۸۰ ما بعد از آمریکا بزرگترین وارد کننده بودیم و دومین صنعت ارز آور کشور با ۷ میلیارد دلار رتبه دوم بعد از نفت بوده است. شرکت فولاد اکسین شرکتی سرآمد بوده و در سال ۱۳۸۸ به بهره برداری رسیده و برای شرکت نفت و گاز، ورق های ویژه و مخازن تحت فشار، پل سازی و دیگر حوزه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

محمدی عنوان کرد: ۱۰ شرکت در دنیا وجود دارد که ورق های عریض تولید می کنند که فولاد اکسین یکی از انها و جزو ۶ کشور دارای فناوری حرارتی ورق های ساخت لوله است. قرارداد ۵۰۰ هزار تنی با شرکت گاز در سال گذشته، از افتخارات فولاد اکسین است که بیش از ۵۰۰ میلیون یورو از خروج ارز جلوگیری کرد.

وی افزود: ۷۳۰ هزار تن ورق تولید داشتیم و سود شرکت ۶ همت بود و در سال گذشته این عدد ۳/۴ همت بود که بیش از ۸۰ درصد رشد سود دهی داشته است.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان تصریح کرد: شرکت فولاد اکسین در حوزه فولاد صادرکننده برتر سال ۱۴۰۲ شناخته شد که از افتخارات استان خوزستان و کشور است. شرکت فولاد اکسین در بحث تولید و توسعه به خوبی پیش می رود و در حوزه های اجتماعی بر خود تکلیف می دانیم که حلال مشکلات مردم باشیم.

محمدی افزود: سال گذشته ۵۵ زندانی توسط این شرکت، آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند، چندین هزار بسته معیشتی و مشوق بسته های فرهنگی بین جامعه هدف توزیع شد. همچنین ورق ها و مصالح فولادی ساخت مسکن پنجاه روستا در شهرستان ملاثانی که با پل انارچه به هم مرتبط می شدند، توسط شرکت فولاد اکسین اهدا شد تا مسئولیت اجتماعی خویش را انجام دهد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

نظر شما